Пеперудено

 
Споделяла съм много пъти, че не съм голяма фенка на пеперудите в картички, по същата причина поради която не съм гледала Титаник и не съм чела Паулу Коелю и Хорхе Букай - дразни ме прекалената им популярност. Може би не съм права, защото така дълги години избягвах и Тери Пратчет да чета, а отскоро съм му страстна почитателка и съжалявам, че толкова късно го почнах. Та и пеперудите са прекрасни, нежни и деликатни и затова реших да им дам още един шанс в Картичкофурийското предизвикателство № 104 " Пеперуди " с картичка, сътворена в последния момент и посветена на тях.

Коментари

  1. Може да не си фенка но ти се получават... чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, тази пеперуда специално и аз я харесах, но е една от малкото, които могат да ме вдъхновят.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!