Безкрайна картичка

 

 

 

 

 

 

 

Отдавна се възхищавам на едни прекрасни картички, които се обръщат насам натам, целите са в различни картинки и можеш да ги отваряш безкрай. Но ми изглеждаха толкова сложни за правене,свързани с много мерене и рязане, което на мен като едно видно чедо на плевенското МГ не ми се отдават съвсем добре. Когато видях обаче Картичкофурийско предизвикателство № 105 "Нереализирани идеи" се сетих за този вид картички и реших, че сега е момента. Картичката е за детски рожден ден, детето може би няма да я оцени, но се надявам околните да я харесат. И разбира се признавам, че основата на картичката ми я отряза мъжа ми, затова тя е права, за разлика от всички останали хартийки и картончета :) Талант, какво да се прави....

Коментари

  1. Много весела и пъстра картичка. Благодаря ти, че участва в моето предизвикателство.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!