Учителко, целувам ти ръка..

 

Моя син много харесва г-жата в детската си градина. И както и друг път съм споделяла, счита за нужно с повод и без повод да и подаряваме картички. Днес повода беше това, че е отсъствал от градината почти 10 дни, нали беше болен. Така че сътворихме тази картичка за г-жа Кюлюмова, а аз се опитах да съчетая с нея и изискванията на Хоби Предизвикателство №5 "Картичка без печати - сух ембосинг" като използвах основа, която е релефна. Подаръци има разбира се и за приятелите му, но ще ги покажа в следващата публикация.

Коментари

  1. Много нежна и красива картичка -създава топлина и пролетно настроение..

    ОтговорИзтриване
  2. Много е нежна картичката, но..аз като прочетох текста..се замислих - дали не се срещаме редовно, без да го знаем? Г-жа Кюлюмова е учителка на 2-ра група в ДГ на моя син, който сега е 3-та група. Вече влизаме през другия вход, но..миналата година сме се засичали вероятно..
    Та..право е детето! СТРАХОТНА учителка е г-жа Кюлюмова!Изобщо не съм изненадана,че е очаровано от нея.
    А картичката..от нея прозира толкова любов и толкова нежност..
    Благодаря ти много,че я включи в Хоби Предизвикателство №5 "Картичка без печати - сух ембосинг"

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!