Приятелство

 

Откакто прочетох за новото предизвикателство на Картичкофуриите № 99 "Приятелство" си мисля каква картичка би подхождала. И понеже аз обикновено правя картичките си по два начина - или вдъхновена от нещо, което искам да използвам в картичка, или от някого, на когото искам да подаря картичка. В случая под Приятелство разбирам една конкретна мацка, много любима моя приятелка от училище, на чиято дъщеря съм кръстница, и която ми е по-близка и от сестра, макар че уви не се виждаме толкова често, колкото ми се иска. Та мислейки за нея, в събота вечер рових из всякакви сайтове и попаднах на картинката на тия две гушнати деца. Ей така си представям нашето приятелство, защото и двете по детски се стараем да се радваме на живота. Това е моята картичка, с която ще участвам в това предизвикателство, и която ще подаря на Цвети, следващия път като се видим. Целувки за теб, мила!

Коментари

  1. Харесва ми! Много е въздействаща!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна интерпретация на приятелството..стилна и въздействаща картичка и чудесна публикация.
    Поздравления за красивата картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Все едно пишеш за мен и моята приятелка, само че тя ми е от университета, и тя е кръстница на моята дъщеря :-))) А картичката ти е великолепна!

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересна и вълнуваща картичка! Поздравления за идеята!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна, много идейна картичка си направила.Щастливи сме, че иаме твоето Приятелство!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!