Предизвикателство: Златна Коледа

 

Днес реших най-после да се престраша и да участвам със своя картичка в Картичкофурийско предизвикателство. Следя картичкофуриите от самото начало и редовно преглеждам темите на предизвикателствата, но за първи път се изкуших истински да участвам по време на едно по-старо, в което темата беше уютната, топла коледна картичка. Както се досещате моя опит беше с канелените пръчици, и от там се започна с кафяво- кремавата гама на тазгодишните ми коледни картички. Е, тогава не успях да спазя срока и да участвам. ( някак си времето е разтегливо понятие, когато си вкъщи по майчинство) Но сега - като прочетох темата на предизвикателство № 94 Златна Коледа, в което Двете елши искат картичка в кафяво, златно и екрю реших да се постарая да съм готова навреме, и дори и гадния вирус, който ме повали вчера не можа да ми попречи.
Posted by Picasa

Коментари

  1. Много натурални елементи! Благодаря че участва при Двете елши и Картичкофуриите тази седмица!

    Моля те махни проверката с думи на коментарите.В блога на елшите има описано как става.Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва това,че си ползвала естествени материали в картичката си- оригинална е!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!