Ново хоби-бижута

 
 
 
 
 
 
От много отдавна не съм се разписвала с нещо ново, което е срамота, защото вече съм в отпуск по майчинство и на теория имам ужасно много време... На практика не ми се сяда пред компютъра, кръстосвам по улиците като бездомна котка :) и търкам пейките из квартала. Даже картички не съм правила от сто години, освен по поводи, ама тогава нямам време да ги снимам за да ги показвам. Но пък си имам ново хоби - първо се принудих да си направя бижу за един тоалет, а после както обикновено се запалих и сега трупам материали в поредната кутия, купувам където и каквото сваря, защото не е ясно какво ще ми хрумне да направя с него. Лошото е, че обърнах тенденцията - вместо да си правя бижу за определен тоалет, аз взех да измислям първо бижуто и после да търся тоалет за него :) а това никак не се нрави на любимия ми мъж вкъщи...
Някак си почна на гледа на хобито ми с картичките като на по-полезно и безопасно за джоба му и да ме подтиква да се занимавам повече с него, вместо да гледам и в други посоки...
Posted by Picasa

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!