BG-mamma time :)

В очакване тия дни да се роди второто ми дете, аз естествено се завърнах към добре познатото убежище на майките, а именно BG-mamma-та :) Някак си, там човек се чувства уютно и удобно докато чете как същите неща, които го тормозят - контракции, подуване, киселини и тн.терзаят и още стотина други човека :). Признавам, в началото ми стана малко скучно - форума доста се е променил за 4-те години, в които не съм участвала толкова активно в него, а и явно остарявам, защото не мога да вляза в тона на 21-22 годишните майки, чиито вълнения се различават доста от тия на улегналата 33 годишна лелка, за каквото се имам в момента (ха-ха-ха). Но пък си спомних защо е такава сила форума - сега чета по-малко за бременските вълнения и много повече за интересни книги, филми, дискусии и теми.
Днес записах в списъка си нова книга за четене: "Хванаха ме да крада" на Станислава Чуринскиене, непременно ще си я купя, след като изчетох 22 страници коментари за нея във Бг-маммата. :) Сега отивам да повися малко в "на пазар", че вече трудно обикалям магазините, и ми е по-лесно да прочета какво къде има и да пратя милото. Само на тръгваме искам да споделя още нещо прочетено пак на същото място, на което се смях с глас:

На какво ме научи майка ми:

Да ценя добре свършената работа:

„Ако ще се избивате един друг, правете го отвън! Току-що свърших с почистването.”


На религия:

„По-добре се моли петното да излезе от килима!”


Да пътувам във времето:

„Ако продължаваш, така ще те шамаросам, че ще те пратя в лятното часово време!”


На логика:

„Защото аз казах така, затова!”


На ирония:

„Продължавай да плачеш и ще ти дам истинска причина да го правиш.”


На процеса „осмоза”:

„Затваряй си устата и яж вечерята си.”


На необичайна гъвкавост и акробатични номера:

„Виж колко ти е мръсен вратът отзад.”

На издръжливост:

„Ще седиш там, докато не си изядеш всичкия спанак.”


Да разпознавам климатичните явления:

„Тази стая изглежда така, сякаш торнадо е преминало през нея.”

На контрол на поведението:

„Спри да се държиш като баща ти.


На завист:

„Има милиони деца на този свят, които нямат късмета да имат такива прекрасни родители, каквито имаш ти.”


На извънсетивни възприятия:

„Сложи си пуловер, не мислиш ли, че знам кога ти е студено.”


Да очаквам:

"Само почакай баща ти да се прибере."


Да получавам:

"Ще си получиш заслуженото, когато се приберем в къщи!"


Да приемам предизвикателствата:

"Какво си мислеше, м? Отговаряй, когато ти говоря! Не ми отговаряй!"

На причинно-следствени връзки:

"Ако паднеш от люлката и си счупиш врата, няма да дойдеш с мен до магазина."


Да мисля в перспектива:

"Ако не си направиш отлично теста по правопис, никога няма да си намериш добра работа."

На мъдростта на възрастта:

"Когато станеш на моите години, ще разбереш."


И не на последно място ...


На правосъдие:

"Надявам се един ден твоите деца да бъдат точно като теб ... тогава ще видиш какво е!"


В доста от репликите се разпознах, а вие....?

Коментари