Шкафче в ЛОФТ стил

В началото  на януари се записах на много интересен курс - декорация на стени и мебели. Провежда го Светлана Андреева, една изключително любезна млада дама. Ателието и курсовете и може да намерите тук: https://www.facebook.com/ArtLabIkigai
Въпреки, че уж се занимавам с микс медия отдавна, не се бях упражявала досега в тъмната гама, нито в стиймпънк или ЛОФТ стил. Но причината да се запиша на този курс беше, че включва и шпакловка и ефекти по стени, а аз определено съм решила сама да декорирам стените на селската ни къща.
Учихме се да имитираме бетон, шпакловахме по мини стени, рисувахме тухлички съвсем реалистично. Полезното беше, че Светлана обяснява всичко подробно, споделя материали и магазини, откъдето да си напазаруваш конкретните продукти. Освен това почти винаги ти дава и алтернативи. Влюбих се в шпакловката травертино, наречена така по името на камъка. Установих колко много превъплащения има тя и сега вече имам една 15 кг кофа за експерименти.

Работихме освен с познатите ми пасти, шаблони, вакси още с глина, варак /не го бях пробвала/, имитирахме пластмаса, кожа и хартия.



И моето и на останалите "колежки" шкафче стана различно и нестандарно. Вкъщи му добавих и дръжки и така ме засърбяха ръцете, че направих още едно шише, две кутии, една голяма кутия за сладки, че даже и почнах едната стена. Уви сега студа малко ме възспира, но със сигурност ще продължа като се стопли. Дотогава съм член на няколко фейсбук групи с отрудени майстори, дето си изкарват професионално хляба с деко арт мазилки - все има какво да науча от тях, макар и само на теория. Другото, което правя  е да обикаляме с мъж ми по магазините за мазилки и да си говорим с продавачките на тема различни финишни покрития, грундове и опции за ефекти. Най-весело става, когато те съвсем сериозно ме предупредят да си резервирам час отсега при майсторите им, че са много заети и търсени, а мъж ми се провикне - нас майстори не ни трябват, нали затова си имам жена ;) тя ще маже. Гледат ни като луди за връзване, каквито сигурно сме. Но какво ми пука - аз затова съм си купила къща, да си експериментирам в нея с каквото ми е на душата.
За финал ще споделя още един мой любимец  - хем е приятен за гледане, хем прави много интересни неща по стените. А ако ви е интересно ще снимам и моите стени като станат готови. 
 
Кати, лудата за връзване от Къщичката 

Коментари