10 години по-късно

Здравейте приятели, 
тази моя публикация закъсня с месец и половина, но пък я пускам точно днес, на рождения ми ден, защото ми се иска тя да се случи, въпреки извънредното положение и сложната ситуация, в която се намираме.
Преди десет години стартирах този блог. Основната ми цел по онова време, когато нямаше още пинтерест, фейсбук, инстаграм и куп други полезни и не толкова приложения, да събирам на едно място красиви неща, към които да се връщам. Постепенно блога се напълни с моите си нещица - къде красиви, къде не толкова, но правени с ентусиазъм и нестихващо желание да уча нещо ново.
Сега, 10 години по-късно, нищо не се е променило. Аз все така се опитвам да правя нови неща, само материалите и инструментите ми са 10*10 пъти повече. Хобито ми еволюира в хиляди дребни и разпокъсани занимания, като от всяко ми оставаше по нещо.
Хартиите - те са ясни, винаги са на дневен ред. Покрай опитите за албуми натрупах и големи листове мукава и бирен картон
Мастилата - оксиди, дистреси, пигментни, без тях не мога нито ден.
Боичките - залитам ту към акрилни, ту към акварелни (тоест от всичките имам доста), а напоследък темперните плакатни са ми голяма страст. Да не споменавам за бръшоси и подобни.
Моливи, пастели, маркери, тънкописци, шарпита, джелатоси, зигове, тук е дълга темата
Печатите - тук никога няма да ми омръзне. Дават толкова много възможности, че край нямат експериментите с тях. Напълних един шкаф и  5 кутии, вече се оглеждам за нови места за прибиране
Ембосинг пудрите - преди години се сдобих с една кутия на старо, около 50+ пудри и голямата част още са налични. Допълвам само златна и бяла, но имам доволно богат избор от цветове и видове.
Стенсили - намират ми се, добре, че не заемат място
Пасти, структурни гелове, лепила, медиуми, гесо и всякакви други за микс медия стила -само два рафта.
Дантели, панделки. канап  - "само две кошници" и половина
Щанци за рязане и папки за ембосинг - не са ми любими, освен bigz, които често ми улесняват живота, но и те започнаха да се трупат бая напоследък. Преобладават цветя, клонки и прости форми
Платове, органза, тюл, филц - след ровенето по гардероби се оказа че ми се намират 2 чувала всякви изрезки
Прежди - освен бяла и червена, които винаги около баба Марта се оказват важни, се намират и други цветове, покрай помпоните по Коледа
Пънчове и дъски за биговане - едно чекмедже
и стига съм изреждала, защото списъкът изглежда няма край.
В началото на извънредното положение се бях депресирала жестоко на тема колко много неща съм натрупала и как не мога да ги оползотворя никога. Затова пък месец по-късно си намерих ново занимание, което включва всичко изброено по-горе и нямам търпение да го развия. Ще правя junk journals като този, който ви показвам по-долу. В него и най-дребните боклучки имат място, така че явно е имало причина да ги трупам ;)







Първият направен журнал искам да подаря на някого, затова днес ще обявя игра - ако искате да се включите, пишете коментар, че сте за играта, и ще ви имам предвид.
Към журнала ще има и някои дреболии, както и почерпка :) - къщички по повод рождения ден на  Къщичка. Срокът за включване  е до 1 май.


Може напоследък блогът да не е най-любимото ми място, изместено от фейсбук страничката, Instagram  и групите по интереси, но пък единствено тук изливам душата си в думи, освен в картинки. Всичко останало се отмива в общата плява и споменът за него няма да топли никого след 10 години.
С обич:
Кати

P.S. Ето и едно бързо клипче на журнала, ако искате да видите какво има в него:


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Честит Рожден Ден, Кати !Прегръщам те,целувам те и се чувствам прекрасно при всеки досег с теб ,било тук в блога или на живо. Ти за мен си от хората -благословия , които винаги те зареждат с положителна енергия и успяват да извадят най-доброто, най-креативното у теб.Бъди здрава ,и обичана, и желана и да имаш цялото щастие , което можеш да понесеш:) И разбира се ,че се записвам за този прекрасен журнал - аз така и не съм стигнала досега до този, много харесван от мен заради рециклирането, формат.

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден, Кат! Не съм сигурна дали ти го честитих вчера във ФБ или само си мислех, че трябва да го направя. Бъди здрава, щастлива, обичана и все така цветна! Честита блого годинка! Все така креативна и търсеща нови творчески идеи.
    3 подобни журнала съм правила до сега, но нито един не остана при мен. Все за подарък бяха, така че се записвам. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!