Арт журнал-дневник на една карантина

Здравейте приятели,  
Карантинено време настана, и всичките ми обичайни рефрени - "повече излизане навън, стига с тези телефони и компютри, хората трябва да се виждат лайф" вече не са актуални. Актуален обаче си остава призивът ми - хобито е необходимост и спасение. Грам не ми пукаше днес, че в този хубав ден съм затворена вкъщи, защото ръцете ми бяха до лактите в боя. Няма да ви казвам колко пъти съм се мила днес, при това упорито търкала със сапун, едва ли съм дала шанс на вирусите. Но истината е , че миналата седмица също си стоях вкъщи и нямах никакво вдъхновение....тревогите покрай всичко, което ни се случва, надделяваха. Малко ровене в пинтерест, няколко вдъхновяващи страници на Крафт другарчета, и  ето, нямам спирачки. Първата страница в новия журнал е готова. Давам ви няколко бързи снимки от процеса, както и прилагам клипчето от което се учих. 








Както виждате не се справих много добре с подчертаването на цветята. Станаха много замазани, почти не се отличаваха от общата картинка. Винаги ми е трудно това със сенките, а то се явява ключово за да се прелеят фона с основния образ. Започнах и някои други страници, но още съм на етап фон и нямам идея как ще ги завърша. 
Ето и линк към оригинала, който ме вдъхнови толкова много: 
https://pin.it/lLNensX. Със сигурност мацката е много талантлива, има и други прекрасни творби. Аз мога да гледам и да въздишам с наслада.

Предизвикателства/Challenges:  
Simonsaysstamp Monday Challenge

Коментари

  1. Прекрасно си се справила! Много вдъхновяващ проект, нямам търпение за следващите страници!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!