2019 в цифри

Мили мои, които се озовавате тук случайно или не, да ви е честита 2020 година. Аз като един виден математик съм я нарочила за хубава, балансирана и щастлива година, затова даже 1 ден повече си има, да и се радваме повече. Желая ви усмивки, спокоствие, мир, вдъхновение и ищах /толкова рядко използвам тази дума/ за правене. Пък какво точно да правите, си е ваша работа. Кой картички, кой албуми, кой деца, кой снимки от екзотични острови  - каквото си можете.
2019 беше безлична година за мен, особено в крафт света. Някак не мога да се похваля с нищо. Не че съм спряла да творя. Напротив. Цифрите говорят сами: 
  • над 170 картички
  • 9 работилнички за малки и големи 
  • 1 украса за сватба и 1 за кръщене
  • 3 албума /щото ги мразя.
  • 5 рождени дни в Ателието  
  • 4*30 пликчета с малки подаръци, кутийки, елхички от филц, цветя от плат, кактуси, книгоразделители, венци  и какво ли още не.
Както и няколко рисунки, които са моята гордост от изминалата година:












Но пък спрях да чета и да посещавам чуждите блогове, страници и групи. Спрях дори да пиша в любимия си Картишок - само 19 публикации за изминалата година. Нещо повече, загубих интерес към блога за предизвикателства. На мнение съм, че насила хубост не става, така че край с измъчените опити да го поддържам. Ако в някой друг момент нещата се променят, винаги мога да го започна отново. 
Стресът стана съществен мой спътник през изминалата година, а си мислех, че съм доста устойчива. Но явно годиниките+много задачки се отразяват зле на здравето.
Още миналата година си обещах, че ще отделям повече време за себе си, за обучение и усъвършенстване. Направих го донякъде, но повече в професионално отношение. Замислям се по все повече теми  и въпроси, може би ще споделя някои размисли и в блога. Но ще гледам да намеря време и за нови неща в крафт света. Започнах с рисуване, да видим накъде ще продължа. Това, което си пожелавам е повече срещи с добри другарчета, споделяне на идеи лайф, а не онлайн и много весели моменти!
Целувки и вас, тези, които се отбивате тук. Всеки коментар ме прави истински щастлива, така че ви благодаря от сърце.

Коментари

  1. За много години, Кат! Не е важно колко публикации имаш, важното е кое каква удовлетвореност ти носи. :) Аз много ти се радвам на рисунките. Пожелавам ти успеш на и творческа година! Пък ако ни показваш и на нас творбите си от време на време ще е чудесно. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно пожелание ,особено онази част с ищаха за правене на това и онова :)!Благодаря ! Нека той не напуска и теб и да поддържаш и тази година ентусиазма си за различности, пътешествия ,споделяния ,щуротии ,събирания и други такива неща !Продължавай с рисуването, всичките картини са прекрасни ,но втората ,която виждам за пръв път е направо убийствено красива за мен.Прегръщам те :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!