Мадама в розово, поднесена с бира.

Денят е сряда, часът 1 на обяд, а аз безсрамно пия бира с крака, качени  на масата. Трябваше ми точно един ден блажено мързелуване за да се върна към живота и да ми се прииска да споделя това в блога си. Рядко ми се случва (да не кажа, че е за пръв път) да се поддавам така  на стреса и напрежението,както през изминалите 3 седмици. През главата ми минаваха  мисли за инфаркт на 40, а острите бодежи в сърдечната област хич не ме успокояваха. Обикновено в такива моменти намирам утеха в хобито си. Така опитах да направя и  сега -   за два дни 5 картички и едно платно, всичките в любимите ми нюанси на розово. Но ви призная  не ми доставиха обичайното вътрешено равновесие. Може би вече съм възприела една рутина в творчеството, която да не размърдва ума ми в такава степен. Време е за нови предизвикателства явно.
Споделям ви микс медия платното, което ми е най-на сърце.
И наздраве, специално за работещите днес ще си отворя нова бира.
Предизвикателства/Challenges:  
Simon says stamp Monday challenge- https://www.simonsaysstampblog.com/mondaychallenge/?p=16495

КФ391 - Микс медия в нашите картички и декорации - http://cardsaddicted.blogspot.com/2019/05/391.html?m=1

Коментари