Месец септември - бърз обзор с много снимки

Ето че и септември се изтърколи, да си кажа честно дори не го усетих кога и как. Може би защото  беше толкова интензивен, изпълнен със събития и творчески моменти, че ми мина насън. През половината от него бях отпуска и се въртях като майка квачка около децата и старта на училището. Затова по-голямата част от днешите проекти са именно по тази тема - листа, бухали и усмихнати деца. Участието ми в украсяването на класната стая на първокласничката не беше планирано, но пък новата госпожа е толкова усмихната и добричка, че нямаше как да и откажа малко помощ.






Падна такова рязане на листа и бухали, за да има материал не за една, а за две класни стаи. Но пък децата бяха щастливи, че си имат най-хубавата украса в цялото училище, та безсънните нощи на мама и тати са съвсем оправдани. 


 







След като мина 17 септември имах цяла седмица почивка. Не за друго, а защото се върнах на работа, та "почивката" ми излезе през носа.
 Намерихме време само за малко мацане с Ева, в опит да измайсторим нещо в стила на предизвикателството на Картишок.




 

 
Уикенда пътувах към Плевен, и малко преди да тръгна мама ме сюрпризира, че ще трябва да направя дузина (точно12) картички за нейни приятелки, живеещи в чужбина - в червено-зелено-бялата гама. Супер трудна за мен задача, за която разполагах точно с една нощ.












Дали съм се справила не зная, но мама и колежките и бяха щастливи, което е най-важното в такива случаи.
 Още едно две неща от началото на септември се промъкват по-долу - понякога дори и на мен, която обожавам есента, ми омръзва от нейната жълто-оранжева гама и хващам пак розовото. Но трае кратко, мина му сезона.


 Страничка в журнала също имам, но не успях да я снимам - друг път.

Остана една седмица от септември, в която планирах да си почина от картички и крафтърстване...когато дъщеря ми напомни, че до рождения и ден остават само няколко дни (3.10), а аз още нищо не съм измислила.... и се започна едно мислене, едно творене, но това май е тема за друга публикация, че тази ще стане безкрайна......


  В чест на повестованието само ще вмъкна, че освен поканите за рождения ден, украсата, 23 пликчета и украса за тях, плакат и разни още дреболии, се наложи да направя един албум ( сватбен, голям, тържествен) и две картички. И още няколко АТС картички за вдъхновение в новото предизвикателство на Картишок, което е толкова зарибяващо, че няма да мина само с тези си опити. И всичко това, до края на този кратък и задъхан септември. #ludasum


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари