Седмица 3 - Арт терапии

Тук съм, с цял рояк объркани мисли в главата. 
Миналата седмица бях в дупка, при това такава каквато отдавна не съм преживявала. Идеше ми да пакетирам всички материали (ще ми трябва тир) и да ги пренеса нейде през три дерета в четвъртото. Сърдех се на половината свят и се оплаках на другата половина, включително и на всички във фейсбук групата, че нямам вдъхновение. Ето всичко, което направих през седмицата - цифром и словом две картички, за двама много близки рожденика. 
Първото е плик за 12 годишен младеж, в който пъхнах ваучер за Стая, в която да търси съкровище. 
 Втората е картичка за една съседка-приятелка-крафтърка, която още не си е получила подаръка и има опасност да разваля изненадата, но тъкмо ще я мотивирам да довтаса до нас.
Исках картичката да си подхожда на подаръка и измислих само това.
След което последва една неделя, в която бюрото ми не приличаше на себе си.  Тези от вас, които са ми гостували, знаят, че този плот с размери 1,60 обикновено е затрупан от текущи проекти... така че не се вижда дори и късче от него.
Казвам ви - дупка.

 Но това беше до днес. Днес е нов ден и аз бликам от нови идеи. Ще правя седмично черно-бяло предизвикателство и на плота ми вече има първите картички и започнати платна. Освен това си мисля, че е време да дам ход на една инициатива - Арт терапия съм я кръстила. Мястото ще е ясно - новото ни местенце, а идеята е да се събираме в петък или събота вечер разни хора на по чаша вино, да споделям материалите си с вас и небрежно да намацваме по някое платно, ей тъй за кеф и успокоение на нервите... Как ви се вижда?
Ваша, терапевт Кат

 
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Ех, че хубаво оранжево! Случайно попаднах тук, можеше да го изпусна и да не разваля изненадата :)
    Дните ми се сляха, не бях излизала от петък(освен за малко в градинката и вчера на лекар). Тити тъкмо се беше оправила и я повтори.
    Нещо съм зациклила и в творчеството, та определено имам нужда от вдъхновение. Една картичка я правя вече 3 дни...
    Пепи и Дидо ви изядоха тортата докато бях на фестивала 😂
    Като направя нова вие сте първи ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Gorgeous cards
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!