Fabrika decoru - Enjoy freedom

След една безгрижна ваканция в Родопите наминавам за да ви покажа цели три неща, които направих с един единствен лист дизайнерска хартия от вдъхновяващата колекция на украинската марка   Fabrika Decoru - Enjoy freedom .
 Страшно много ми допаднаха цветовете от нея и въпреки наличието на повече лилаво, две от нещата са за мъж - фен на науката, космоса, тайните и приключенията.


Въпреки, че колекцията е с доста пера и делфини из нея, аз успях да видя и нощното небе, което загадъчно ми шепнеше важни тайни.

След картичката се захванах да цапам и едно мини платно. В него използвах доста от микс медия продуките на бранда, с които досега не се бях сблъсквала. Трябва да кажа, като един виден и утвърден фен на прахообразните боички - новата ми любов се казва
Fabrika Decoru Dry_Paints - Magic Paint with Effect. Не стига, че цапат добре и са много пигментни, но и бляскат и светят :) Какво повече да иска един крафтър, освен искрици в погледа и на платното. Изпробвах ги на черен фон - тишу хартия, залепена върху платното и после боядисана с акрилна черна боя.
 Тук там мацнах от тяхното бяло гесо и после ръсих бои, смесвах ги с пасти и акрилни грундове и къде с четка, къде /по-често/ с пръсти размазвах по платното. Има клипче към края на публикацията, така че може сами да видите как направих фона. 

 Подобието на планета изрязах от кръгче, облепих с алуминиево тиксо, ембоснах с папка на звездички и после отново боядисах със смес от акрилен медуим и малко сухи боички. От страни очертах контур със синичко, да отива на буркана, изрязах от листа хартия.

Другото е видно - резист паста и стенсил на звезди и един подходящ надпис. 
Отдавна не се бях вдъхновявала така и работила с такова удоволствие по проект,.


С този проект искам да ви поканя да участвате в месечното предизвикателство на Картишок, в което  от вас искаме да извадите на показ Тъмната си страна /или просто да използвате тъмни цветове/.
Последната ми творба, вдъхновена от тази чудна колекция хартии е една картичка, с която участвах в играта Познай автора.
Нея ще покажа в акварелното предизвикателство на Фуриите - за фона съм използвала дистрес мастила.
Имам още много забавни неща да ви показвам, покрай тестването на тази нова серия материали музата ми се завърна с пълна сила, но нка да оставя нещичко и за следващата седмица.
Целувки, Кати




Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Всичко, което си сътворила е страхотно :) Възхищавам ти се :) И бих искала да попитам от къде може да се купят материалите на Fabrika dekoru

    ОтговорИзтриване
  2. Wow I love these, they are such great colours and combinations of textures!

    Hugz Tinz

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна Кат в нови цветове! Просто перфектно!

    ОтговорИзтриване
  4. Your entry for our challenge at More Mixed Media is awesome, love the color and textures .. and the theme.
    Thank you so much for joining with our challenge this month ..

    ОтговорИзтриване
  5. I deleted my first comment because it did not post as I wrote it..the same has happened to my second comment as it reads World of Warcraft...I am commenting for the challenge at More Mixed Media.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!