Седмици 39 и 40 - Рожден ден на Ева и картичкофурийска среща

Здравейте приятели,  
Може да ми пишете отсъствие от регулярните публикации в блога, но истината е, че ги замених с активно присъствие на крафтърския фронт. 
То не бяха картички, тефтери, украса за парти, албум, банер, после атс картички за картичкофурийската среща в Стара Загора - цял куп неща. 
Започвам с темата на рождения ден на Ева - розови миньони. Подтикната от мен да се съсредоточи около жълтия цвят, в който имах твърде много материали останали ми от кръщенето на сестра ми, тя реши да са миньони. Речено сторено  - майка и изряза кръгчета от бирено кенче и оцъклените сладури прогледнаха. Останалото рязах на ръка, само панделките за косата ми сгъна една добра душа. 











 След като премина тази щура и изморителна офанзива, се започнаха други творчески напъни - картичка и готварски тефтер за колежка, после картичка за бебето на колега, и отново за колежка.. и така до края на света.
 



 Тук някъде на път за Стара Загора направих няколко визитки - да се отсрамя поне пред любезните домакини.


Направих и една есенна картичка за размяната по случай световния ден на Картичкоправещите. Дано стигне до получателката си.



А това е любимото ми за тази есен платно - с тиква и позитивен надпис. Направих го на един дъх, с пръсти и боичките на лорка. С него ви каня в предизвикателството на Картишок "Тикви".


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Възхищавам се на лекотата с която жонглираш с работата,малките удоволствия за лична употреба,организацията на по мащабни събития като рождени дни,сватби и кръщенета и всичко ти се получава едно такова цветно,заредено с настроение и любов :):):)Да ти е здрава и все така щура и усмихната Ева !

    ОтговорИзтриване
  2. Love all your beautiful projects! They are so fun and awesome. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!