Седмица 33 - Отпускарска

Прелитам в късна доба да се похваля, че бях отпуска. Е, поне от работа номер 1 де. От работа номер 2 /разбирай творческата/ бях на пълен работен ден. Тези дни светът ми е жълто-зелено-оранжев и цялата стая е зарита в материали подобен цвят. Знаете ме как се вманиачавам на разни теми / слъночогледи, розово и мента, само розово/. Сестра ми сигурно съжали около стотина пъти, че се нави аз да и правя украсата около кръщенето. Всеки ден се събуждам с някоя нова идея и се втурвам да я реализирам преди тя въобще да я е осмислила. Важното е цветовете да са същите, формата няма значение, затова се затрупахме с кръгчета, камиончета, ветропоказалите и неизброимо количество цветя. 
Някъде между всичката тази лудост се раждат и картички и платна, съвсем междудругото.









Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Благодаря, че участвахте в предизвикателството на Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си знаеш какво си мисля за нещата които правиш ;) ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!