Седмица 29 - експерименти

Измина поредна седмица, в която не мога да се похваля с кой знае какви постижения в картичкотворенето. Беше ми твърде отпуснато и мързеливо за творчески подвизи, но пък се насладих на нещо, което много ми  липсва, а именно правенето на експерименти. Гордея се със себе си, че успявам вече да метна в кошчето неуспешните такива, а не да ги събирам "за всеки случай". Поиграх си с ембосинг папките и както често става при мен, пристрастих се. Сега не почвам картичка без да посегна към тях. Разбира се напоръчвах всевъзможни папки тук и там, за да видя какво ще стане ако.. Както всяко чудо, така и това ще отмине за три дни, но дотогава събирам материал за нова публикация в Картишок.




 Тази, последната е специално за сестра ми, която имаше рожден ден в неделя. Мисля, че много и отива кифленската колекция на Карамфила. Сещам се и за още няколко мацки, за които бих могла да я използвам. 
Освен с картичките се занимавам и с украсата за кръщенето на племенника, така че къщата ми е потънала в жълто-зелено-оранжеви цветове и вещи.





 И една триминутна картичка за същия сладур, който на 11 юли имаше рожден ден.

Толкова от мен, бързам да ви пожелая усмихнат ден и отивам да се влея в редиците на трудещите се.


Коментари

  1. Както винаги съм ти казвала, сваля ти шапка на производителността с която твориш! И колкото и да казваш, че не ти се получават, някак си като видя всичко так на куп, ама хич не ти вярвам :)! Що се отнася до папките, преди време ми бяха много любими и май пак ще ме върнете към тях, в което няма нищо лошо разбира се!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  2. Чета те редовно и винаги с голям интерес изгълтвам седмичната си доза вдъхновение, сори че не винаги коментирам. Прегръдки и от мене!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!