Седмица 28 - любимо, по-любимо, най-любимо, златно.

Ето ме и мен, в края на мързелив понеделник. Мързелив е, защото го прекарвам в леглото - болна. Изминалата седмица беше разделена по равно между дни с много работа и дни с много боледуване. Някой би намерил връзка помежду им (има, викат му преумора), а и не намерих време и вдъхновение за любимото хоби, което още повече влоши положението. Но пък с лаптоп в леглото успях най-сетне да подбера няколко снимки от любим мой проект - един от най-любимите за тази година. 
Не съм вярвала, че комбинация със златно може толкова много да ми допадне. Със сигурност голяма заслуга имат приятните дизайнерски хартии, които съчетават в себе си освен златно, бяло, прасковено и нежно розово. Имаше и мента, но почти я пренебрегнах защото проектът беше за нежна госпожица.

Желанието на поръчителя беше за голяма кутия и тази наистина е такава - 35*35*10 см. Притесних се да не е твърде огромна на фона на мъничкия (16,5*16,5) албум, но след като добавих снимки, мъничка кутия за подаръка и картичка, нещата си дойдоха на място. 



 Албумчето и картичката направих за една вечер, с толкова голямо въодушевление, че даже не исках да ги давам - предупредих поръчителя, че ако му е прекалено златно, прекалено лигаво и тн може с чиста съвест да ми ги върне, а аз се прежаля да си ги оставя за мен :)
 Опасявам се не се върза и си ги взе с голям кеф. Едва ли ще направя пак подобни, но пък кой знае...
 
 С този бебешки комплект искам да ви поканя да скочите в лятното ни предизвикателство "С деца на море" в Картишок, където почти всичко е позволено - море, ваканция, деца, бебета, лято, цветя... 

пс. Специалните проекти получават и призвание - едно много голямо и важно за мен  от  Simon Says Stamp!
https://www.simonsaysstamp.com/


#12 Kati: Lols says: Kati made a beautiful box, album and card set for a baby girl. The whole design of this is so pretty and a perfect gift set!
А за финал да ви покажа опитът ми с папки за релеф, дистрес мастила и едно цвете от работилничката на Елена, което допълнително оцветих с дистрес мастила за да ми подхожда на фона. 



Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Fabulous project, so beautiful! Thank you for sharing with us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    ОтговорИзтриване
  2. Гледам го (проекта)и се чудя твой ли е или не е.Няма прозиращи 3-4 идеи ,всяка прикрита под поредния пласт боя, структурна паста или друг маскиращ материал ,но пък е в прекрасно розово (... и златно).Няма криви ръбове или не дотам прецизно изрязана дизайнерска хартия,но пък има чудесни елементи в стил миксмедиа, които прекрасно допълват идеята.Няма го усещането за нещо направено набързо посред нощите ,но си личи че е излязло на един дъх и с желание "да си го оставя за мен, ако има такъв вариант".Обичам различностите от точно този вид - хем различно, хем точно твое .Прегръдки :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Надявам се вече да си по-добре, Кат! Много ми допадна комплекта в златно и розово. Стои много нежно.
    Много красива е станала картичката. Харесват ми много цветовете, които си й избрала. Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маги, благодаря, радвам се да се включа при теб.

      Изтриване
  4. I just love this gift box with the album and card! absolutely stunning!! The papers and all of the details are so pretty and perfect!

    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  5. what a beautiful gift box and album with the colours and all the detailing that you have added..so pretty..Thank you for joining us at More Mixed Media...Hugs Lozzy x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!