Седмица 27 - Пловдив и работилничка за цветя

Ето ме тук, посреднощ, съвсем както обикновено. Включвам се с малко закъснение в представянето на предишната седмица, но то е защото уикенда избягах от жегата в София и отидох на по-голяма жега в Пловдив. Хубавото беше, че бях с толкова готини хора, че грам не ми пукаше колко точно топло е. Бях на работилничка за цветя от фоамиран, където най-сетне се видяхме с Елена, която иначе живее в Лондон. Толкова си допаднахме, че продължихме сприятеляването и в София, седнали на сянка с мартини, джин и тортички в любимата ми вече сладкарница Вила Росиче. 
За цветята трябва да призная, че няма да ми станат любими. Майсторят се много бавно за моя вкус. На мен ми дай джаста праста неща. Допаднаха ми едни ситни, които Ели показа накрая - те стават лесно и бързо.Но пък съм доволна от наученото - ще ми влезе в употреба и за другите цветя, които чат пат правя.
Минах като вихрушка през магазина на Талантино - колкото да видя на на живо хартиите, за които в момента пишем в Картишок. Допаднаха и доста други  колекции, които все още нямам, но грешката ще бъде поправена скоро.
Вечерта моята приятелка ни организира разходка из Стария град на Пловдив - на залез слънце гледката е уникална - даже децата забравиха да мрънкат, че са изморени и им е топло. Уморихме жегата с бира в една кръчма наблизо и там в компания на други готини хора, финализирахме вечерта. 
За неделя имахме светъл план да ходим на Бачковския манастир, но кака ти (разбирай аз) си беше сложила само високи сандалки и къси роклички в сака, така че се отложи за следващ път.
Що се отнася до творческите ми импулси - нека да кажа, че още не мога да се рестартирам след поканите и творчеството ми куца. Направих едно платно (но за него друг път) и две картички. Толкоз. Но пък снимах из Пловдив залези и шарените знаменца из Капана Фест.



 







И за да не кажете, че това е блог за картички, пък ви показвам само Пловдивски залези, ето две бързи картички. Общото между двете е, че и двете бяха изработени в рамките на 15-20 минути, с мисъл за получателите им.
Simon Monday Simon Says: Distress It 


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. What a gorgeous piece, love love love that colour as well. Thanks for playing along with us at http://creativeartistemixedmedia.blogspot.com.au/

    ОтговорИзтриване
  2. Love your beautiful creation! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Fabulous make! Thanks so much for joining us at We Love 2 Create this time
    Claire xx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!