Седмица 24 Кръщене

Ето ме в неделя през нощта, с поглед към изминалата седмица. А тя определено беше посветена на кръщенетата. Не бях правила нищо по този повод до сега, даже нямах идея колко се е развила скрапбукинг индустрията по повода. То не са шишенца, кутийки, папчици и кой каквото още се е сетил, всичко това гарнирано с колички, ангелчета, жабки и какви ли не други украси, които ми идват леко странно, предвид повода и ритуала. 
Та, когато колежка от работата ме помоли да и направя "всичко" за дете, на което е кръстница почти бях склонна да откажа. Единствено ме спря факта, че имах достатъчно и време и пълна свобода на действие. Дори не беше дефинирала какво стои зад "всичкото". 

Докато се лутах и се чудех накъде да поема, колежката взе, че купи подаръка - пачуърк юрганче и възглавничка, които бяха в свежи червено и синьо цветове с балони. Прекрасна отправна точка, която канализира разпиляната ми мисъл.

Когато избистря концепцията на нещото, което ще творя, потъвам до такава степен в темата, че виждам навсякъде само въпросните цветове и шарки. Дали ще са червено и бяло на точки, дали слънчогледи или лилави рози - няма значение, вманиачавам се и започвам да купувам всичко в тази гама. Сега не направих изключение, прерових магазините и се сдобих с огромно блокче дизайнерски хартии (от които използвах само 4 вида хартия), с червени и сини картони, с платове в червено и синьо на точки и чертички и какво ли още не. Тормозеше ме идеята за големите кутии, в които поръчителката искаше да сложи подаръка, когато един ден се сетих, че в Икеа съм виждала подобно синьо. Речено сторено - оказа се, че освен синьо имат и готино червено, така че изкупих всевъзможни неща в тези цветове. 
С една дума - пазаруването на нещата ми отне около 3 седмици, а самата изработка - само един уикенд. В повечето случаи се получава така при мен - мисълта за нещото ме тормози по-дълго от самата изработка. После даже ми става леко досадно и съм склонна да включа всякакви помагачи в работата - децата изрязават кръгчета с машината и балони с пънча, мъж ми шие корицата на албума,  а аз нареждам хартии за албума с надежда някой друг да ги лепи.
 В крайна сметка сътворих  "всичко", че и две кутии отгоре: една за дрешките и една за подаръците. Имаме си кутийки за косичка и кръстче, свещ, папка за свидетелството, бурканче за мед и шишенце олио. Спестих си сапун и книга за пожелания - сториха ми се прекалени. Забравих да снимам голямата кутия с нейните гигантки червени балони от страни, но карай, вие ще си я представите.


 Рамката беше бонус, вдъхновен от предизвикателството при Картишок Микс медия - Промени предмета.
Нея ще покажа и при Фуриите, където цял месец чакат от нас детски проекти.  На гърба и има място за пожеланията на Кръстницата към кръщелника си.
Ето и един кратък клип на албума, че време за фотосесии нямаше.


Точно приключих с тази поръчка и сестра ми се обади, че ще правим кръщене на малкия племенник. Да съм почвала поканите. И да не са в червено и синьо. И да нямат точки и чертички...
А предавайки пакета с украсените предмети на колежката, колегата от съседната стая се сети, че е на кръщене след седмица. Та поне едно албумче да съм му спретнала. Малко и скромно. С кутия. И вътре малки кутийки. И.... край няма таз работа.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Радвай се, Кат, че те търсят за хубави поводи - децата! Страхотен комплект! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежо ,без цветя и прекалено много джиджавки, точно като за момче.Много ми харесва и на мен комплекта .Така и така си на кръщелна вълна, всички тези допълнителни поръчки ти се явяват като бонус(не е необходимо да мъчиш ума си с друга тема :):):))Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!