Седмица 12

Миналата седмица приятелка ми каза - ти хич не пишеш вече в блога. А преди беше толкова интересно да чета историята на всяка картичка. 
Факт е, не пиша, но това е поради много причини, най-важната от които е, че никой не ме чете.
И тази седмица /предвид часа, в който пиша тези редове/ няма да се разпростирам върху историите, само за целите на статистиката ще кажа, че правих основно мъжки неща тази седмица  - картички за колега и албум за племеника, които дори не успях да снимам.
Ще покажа набързо докъде води страстта към книжките за рисуване за възрастни - Усмивката ме провокира да оцветя тези сладки чашки на последната ни среща,

 а Ева провокира приятели да оцветяват в нейната детска книжка докато си пиехме бирички. Явно можем да бъдем много заразни/досадни в нашето семейство.



 Ето и едно платно с водопад от цветя и пеперуди, за да ни напомня за красотата на природата отвън. Тази седмица нови цветя няма, въпреки че трупам материалите за тях навсякъде в нас - по столове, маси, бюра и кутии. 


 Толкова от мен, надявам се другата седмица да съм тук с по-забавно четиво. Дотогава, надникнете в Картишок за да се определите в какъв стил творите
Ваша: кака ви Кати

Коментари

  1. Не съм съгласна, че никой не те чете. Аз винаги наминавам и с интерес преглеждам пресата при теб. Просто рядко намирам време за коментар.
    Честит да е рожденика и сестра ти да снима албума че да ни го покажеш :)

    ОтговорИзтриване
  2. При теб седмиците вървят със скоростта на вятъра! Аз те чета най-редовно, с прехапани усти, защото само гледам, а моите материали стоят прибрани. В последно време си мисля, че имам нужда да поработя поне един час със теб, па дано се засиля малко и аз!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Плами, вади материалите, да не идвам да се карам.

      Изтриване
  3. Здравейте Кат!
    Не е вярно, че никой не чете!! Но не всеки се престрашава да коментира.
    От доста време Ви чета и разглеждам всичко, което правите и да си призная, ме запалихте невероятно много!
    Съжалявам, за "Местенцето"! Докато се усетя да попитам как да дойда при Вас и прочетох, че сте го затворили...
    Желая Ви много вдъхновение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще намерим ново Местенце и тогава непременно елате, много е забавно ;)

      Изтриване
    2. Благодаря за поканата! Със сигурност ще се възползвам от нея :)

      Изтриване
  4. Ами и аз да си кажа, че редовно те чета ,просто не винаги ми идват точните думи за коментар :).На готина забавна история и прилича подходящ коментар, пък аз обикновено късно вечер вече сядам с празна глава пред компютъра :):):)Ако ти остават сили продължавай да поддържаш това местенце, има кой да те чете и кого да запалиш с ентусиазма си и свежарските идеи, които споделяш .Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, колко ме зарадвахте, приятели. Благодаря за милите думи, обещавам да си върна дар словото още следващата седмица.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!