Седмица 11 - Цветя и пак цветя.

Ето ме и мен по обичайното време на денонощието в неделя вечер.
Тази седмица мина като вихър  и даже не помня какво точно правих в крафт  къта. Май доминиращото бяха цветята. С Мари сме го ударили на пролет - но тя определено се справя по-добре от мен. Аз отворих инкубатор на цветя и там отглеждам за момента нещо като иглики и нещо като рози. От вчера и някакви тичинки се раждат там, но ще видим финално на какво приличат.


 Цветята са на почти всички картички напоследък. Гледам бързо да ги монтирам на разни места, че да не се трупат по бюрото ми. Ето няколко от последните.



За тази вече разказах във фейсбук страничката си, че не беше приета добре от по-голяма част от не-крафт приятелите ми. Твърде проста, можела да бъде направена от дете, нищо особено и тн. бяха част от коментарите, които чух по повод нея. Но аз целях да напомня максимално за българския флаг, така че си я харесвам. Но определено изчистените картички изискват твърде много усилия (и прави линии) от моя страна, така че няма да ги виждате често тук. Но виж последната за днес си е моя - крива, неравна, рошава, направена за час.

С нея  искам да ви напомня, че  остават само още няколко дни от Предизвикателството на Картишок  МП 20: Многоликата ТЯ. Очакваме ви.
  
Предизвикателства/Challenges:  
Simon Says Stamp's Monday Challenge : Handmade Flowers
Word Art Wednesday's Challenge Weeks 274/275: Anything Goes
Card Mania CMC#90 Pastel Colors / Пастелни цветове
Creative Artiste - anything mixed media  
LovetoCreate - challenge No. 6 - ANYTHING (mixed media) GOES
More Mixed Media - March 5th challenge - ANYTHING GOES + OPTIONAL twist of green
Mixed Media World - challenge No. 23 - ANYTHING (mixed media) GOES

Коментари

  1. Чудни цветенца, Кате, но маковете са ми фаворит :) Честита пролет!

    ОтговорИзтриване
  2. It's beautiful! Thanks for your participation at Mixed Media World Challenge!

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful cards! Thanks so much for joining us at We Love to Create this time
    Claire xx

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely cards! Thanks for joining us at Creative Artiste Challenge.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!