Седмица 2 - снежна и студена.

Ето ме и мен, с неделния обзор.
Без малко да го пропусна, поглеждайки часовника и алармата на телефона, която ме уведоми любезно, че ще спя цели 5 часа ако си легна веднага! но все пак телешкия ми инат надделя и ето ме, пиша полузаспивайки.
Какво се случи през тази седмица? Сняг, студ и работа. Студът до такава степен ни беше сковал, че ума ми даже замръзна. Физически не го усетих - любезни колеги ме возят до работа и ме прибират директно вкъщи, така че почти не стъпвам по снега. 
Но пък беше толкова бяло, снежно и приказно, че се настройвах да съчинявам истории за принцеси ( не и замразяващи кралството си докато пеят онази ужасна песен), а такива, облечени в прекрасни белоснежни дантелени рокли, които отиват на бал. 

Не успях уви да претворя виденията в арт журнала, защото всяка вечер заспивах заедно с малката руса принцеса вкъщи, но хич не се оплаквам. Даже намерих време една вечер да спортувам под зоркия поглед на брат и, който ми броеше секундите и лицевите опори. Разчитам на него да ме стяга по този въпрос, но и той си пада малко разсеян...
Що се отнася до крафт фронта - там властващи през тази седмица бяха техни величества Списъците. Направихме страхотна серия публикации в Картишок - всеки един от екипа написа списък с материали, с които би се снабдил първи, ако трябва отново да започне да купува сега. Много интересна тема, накара ни сериозно да се размислим за трупането на излишни материали, за това с колко малко неща може да правиш картички, за това колко скъпо е хобито ни всъщност, за това как сме почнали навремето и какво сме научили от тогава до сега. Ето какви картички направих само с "новозакупените за 200 лв материали"



 Останалите картички през седмицата са за колеги и колежки - нали съм известна с това, че не мога да отказвам :)



Имам да ви показвам няколко скрапбук проекта, но снимките им са толкова много, че ме мързи да ги преглеждам, обработвам и разказвам за тях. Живот и здраве - следващата неделя.
Желая ви лека, сравнително топла и прекрасна седмица.
кака ви Кат 
     
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари