вторник, 5 юли 2016 г.

Бебешки кутийки и албум в розово.

 В средата на горещия юли съм изцяло на бебешка вълна. Очаквам да стана леля за втори път този месец и гледам да се настройвам подходящо. А и около нас напоследък се раждат доста бебенца - коет от кое по-сладки.
Ето една картичко-кутийка, която направих за колега и неговата сладка бебочка. Вътре съм скрила няколко тага с пожелания на които всеки от офиса ще напише своята орисия за Никол.
 Пак за нея правих и едно бързо мини албумче - десетина странички, които да запечат най-сладките първи бебешки снимки.

За другата бузанка, чиято погача мина този уикенд, успях да измисля практична кутия, в която майка и да прибере някои бебешки съкровища.
И личното ми постижение - горните са класически нещица, почти няма  и следа от микс медия. Вече си мислех, че съм се повредила и няма как да направя нещо без да посегна към шаблони, пасти или боички. Но явно жегата ми действа мързеливо :) и ето го резултата.

Предизвикателства/Challenges:  

2 коментара:

  1. So pretty
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely card(s), well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...