Това, което ни прави щастливи.

Прелитам.
Тази надпревара с времето ме убива. Тиктакането на часовника присъства във всичките ми кошмари.
Може би и аз губя състезанието, прекарвайки твърде много време през компютъра да чета какво правят добрите майки, вместо да си играя с децата си.
Да чета за техники, материали и новости в крафт света, вместо да пробвам купищата новости по бюртото си и да направя нещо ново.
Може би трябва да изтрия фейсбука, където също летят голяма част от минутите на деня. Но пък какво щях да правя тогава през приятелките, сладките приказки, споделянето на женски и крафт мании, пък било то и онлайн? Защото за офлайн няма време, то е ясно....
 Това е малко розово платно намацано още от картичкофурийската среща в Плевен от Марти. Пеперудки, сърчица  и малко точки/ Аз избрах цветовата гама и го довърших за Софи.
Основото, което исках да и кажа с него е: Прави нещата, които те правят щастлива.
Това искам да кажа и на вас.
    
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Много красиво платно с прекрасно послание! =) Страшно ми харесва тази розово-ментова комбинация, както и богатото цвете.

    ОтговорИзтриване
  2. A very pretty canvas, I love the pink flower!

    Thank you for joining us at Mixed Media Mojo.

    Good luck in your challenges

    ОтговорИзтриване
  3. This is very pretty! I love that quote! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  4. Well you must have been very happy making this, it is beautiful and I love the wonderful flower! Thanks so much for joining in our 'Celebrate your Style' challenge at Anything But Cute. Anne DT xx

    ОтговорИзтриване
  5. Gorgeous project, so pretty! Thanks for joining us at Craft Rocket, Claire DT x

    ОтговорИзтриване
  6. This is so beautiful!! I love the texture and the colors!! The sentiment is fabulous!! Thanks so much for playing along at Anything But Cute!!

    Lisa, DT
    A Mermaid's Crafts

    ОтговорИзтриване
  7. beautiful flower, lovely piece of art
    thanks for joining us at Mixed Media Mojo
    Barb Housner (DT)

    ОтговорИзтриване
  8. Beautiful canvas, thank you for joining us at Mixed Media Mojo !Deb xo

    ОтговорИзтриване
  9. Thanks for your beautiful entry into the Mixed Media Mojo challenge and we hope to see you again soon.

    ОтговорИзтриване
  10. Your canvas is so beautiful, thank you for sharing it with us at Mixed Media Mojo.
    xxx Hazel.

    ОтговорИзтриване
  11. What a fantastic project! I love your background and that great big flower! Thanks so much for playing along with Mixed Media Mojo!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!