Моят органайзер

Дните отминават, идеите в главата ми се увеличават и едва делят място с бръмбарите в нея....
Време за реализирането им все по-рядко ми остава, затова си намислих да си направя нещо като органайзер-planner -помощник, в който да ги записвам
Темата за този вид органайзер ще развия по-подробно в Картишок, но сега искам да ви покажа моят - сътворен за около седмица. Разбира се има още доста довършителни работи по него, но все пак успях да си го подаря в този му вид за рождения си ден. 
   Всичко, което използвах е:
папка за документи А5 
розова пола (тя е на корицата)
 блокче шарени хартии
лепило и разни медиуми
fuse tool 
джобове за документи
един тефтер с розови листове от Джъмбо
стикери, кламери, листчета
календари 
позитивни послания от папката ми с такива
паста и шаблон
ъгълчета
дантела
За какво ще го използвам - за записки, статии, важни събития свързани с блогове и крафт света - за малките идеи и големите идеи.
А ето и едно бързо клипче - за да го видите в действие.  
         

Този органайзер в много розово е едно от моите вдъхновения за вас този месец  в Картишок микс медия предизвикателства. Блогът ни става на цяла една година, и по този повод сме ви приготвили много награди и изненади. Темата е лесна - "Розово с усмивка". Чакам ви да ме зарадвате, усмихнете, развеселите и споделите с мен розовите си запаси. Наминете непременно да видите и вдъхновенията на останалите девойки - страшно добри са.
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Чуден е станал! Само още ми е жал за полата...но пък си пременила органайзера с прекрасен тоалет :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!