Ден рожден на сестра ми Ива.

Днес е ден рожден! В него някой е роден. 
И то не кой да е, а сестра ми. Малка сладка, руса, синеока, 35 годишна жена. 
Да ми е жива и здрава, да е все така красива и чаровна. Дано тази картичка и кифленско-розовия ми подарък стигнат навреме днес при нея.  За съжаление няма да успеем да празнуваме заедно, от нас ще получи само виртуално гуш.
 Подбрах малко по-различна картичка този път. Обикновено гледам да ги докарам в розово-синя гама като миналата година. Но сега реших да заложа на тази сериозна дама, печат на любимите ми The east wind.

A това сме ние - приличаме си и трите, нали? Какво са няколко (десетина) кила разлика, 2-3 или пък 30 години разлика, като очите ни се смеят по еднакъв начин?
 
Предизвикателства/Challenges:  
Word Art Wednesday - ATG with Inspirational Sentiment
Sister Act - ATG
Through the Craft Room Door - ATG

Коментари

  1. A very beautiful image. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday, on our 193rd challenge.
    Blessings and Hugs, Carole

    ОтговорИзтриване
  2. Gorgeous Card! That image is beautiful! Thank you for sharing your beautiful work with Through the Craft room door this week. Please come back tomorrow for our new "Anything Goes" Challenge. I love visitors on my blog also, you can find me at http://ialwayslovetomakecards.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!