Фолк дива-лейди в синьо.

Някак в навалицата от мъжки абитуриентски картички съм пропуснала да ви покажа и единствената женска, която правих.
Съвсем в духа на последните ми залитания тя отново е платно, вместо картичка. Поръчката беше:
  • да е в синьо, тъмно при това

  • да е като за фолк дива

  • и все пак да е изчистена

Както обикновено – мисия почти невъзможна, отнела ми почти цял ден мислене. Оказа се, че синя хартия почти нямам, особено тъмна такава. Така де, ясно ви е вече, че в шкафа ми преобладава основно розовото. В крайна сметка извадих тъмно син плат, с който облякох бюстието, а полата сглобих от лидълски хартии купувани преди време. Фонът е боички, тук там блясък и перли разбира се – като за дама-тире-фолкдива.
kakichka art 64kakichka art 64-1kakichka art 64-2
Споменах ли, че печатът е на Prima dolls  - един от най-любимите ми напоследък.
Посланието също е здраво експлоатирано – но пък подхожда идеално на млад човек, пред когото е целия свят.
На гърба на платното има специален плик за посланието и паричния подарък, но забравих да го снимам. Толкова от мен, мога смело да закрия сезона на балове 2015.
Кат
Challenges:

Коментари