Пеперудени вълшебства в цвят.

Обзела ме е пролетно-романтично-поетична вълна. Това е защото чета на дъщеря си едни от любимите си детски книжки – на Луси Монтгомъри, Анн от Грийн Гейбълс. След като прелистя няколко странички от тях и ме избива на Мисли за люляци, Теменужени вълни, Улички на привиденията, виещи се в далечината пътища и много, много красота.
Това, в комбинация с новата ми забавна играчка – gelli plate, определено възвърна доброто ми настроение, позагубило се напоследък в лудницата, която цари в работата ми. Дори направих отпит да нарисувам нещо като картина с лилави цветя.
kakichka art 45
Подарих я на бавачката ми, да не я гледам. То е ясно, че художник от мен няма да стане, но пък съм си определила стила, в който “няма да стане” – импресионизъм. За да постигна там повече успех, тренирам с желенцето, както го наричам на галено. Дори покрай него започнах да харесвам и пеперуди. Ето най-първите ми експерименти:
kakichka cards 55
kakichka cards 53

Надявам се да  ви допада този доста различен за мен стил. Направих си поне стотина листа “дизайнерска хартия с уникален дизайн и различни ефекти. Така че ще виждате подобни картички още известно време, скатани някъде между микс медия проектите ми.
Слънчева и усмихната седмица от мен:
Кат
logo_kat color- podpis
Предизвикателства:

Коментари

  1. Pretty butterfly card. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятна красота!Страхотни са!Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  3. Това наистина е твоят стил, Кат! Страхотни, слънчеви картички! А играчката е много привлекателна!

    ОтговорИзтриване
  4. Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week :) Gorgeous creations!

    ОтговорИзтриване
  5. Your cards are really great, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  6. Кат,направо не знам коя от всички ми харесва най-много.В класация не бих могла да ги наредя ,понеже всяка е със собствено изразяване и индивидуалност.Но съм щастлива ,че ги показваш в нашето щуро предизвикателство и ти стискам палци да се вмъкнеш в Топ 3.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  7. Evolve's extensive DLC applications also offer the encounter an possibility to keep generate money lengthy after release, something Zelnick identifies as being paramount to Take-Two's achievements. Over the earnings telephone cellphone calls, Zelnick has mentioned applying "recurrent client spending" techniques to most of its significant companies, Create being no exception.
    Maplestory2 Mesos
    Cheap Archeage Gold

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!