Микс медия платно в цвят лилав.

Виждам хората, които са ми симпатични в цветове. Някои са сиво-черни, някои от тях са снежно бели, а други искрящо червени. Повечето хора са едноцветни, примесени с тук там някакъв закачлив акцент. Но има хора като колежката ми от контролинг, която е всички цветове накуп. Комбинации от розово-зелено-жълто-оранжево и лилаво не я плашат, а напротив, вдъхновяват я. Обожава смесените цветове и особено резидаво-зеленото, което понякога нарича синьо. За нея оцветих в шантави цветове тазмесечния безплатен печат от любимите ми Еast wind.
kakichka art 46
kakichka art 46-2
Основата е шперплат 20/20 см. Отгоре е грундирана с гессо и после много мацана с акрилни бои. Точките са със структурна паста оцветена със зелена боя. Няколко цветя направени с пънч, малко flower soft и тук там печати. Самия печат е разпечатан и оцветен с акрилни бои. Лесна и проста работа, но доста ефектно като резултат заради избраната цветова схема.
 
А ето и следващото ми вдъхновение – пак предложено от нея, готината и цветна колежка e тази цветна комбинация - ужасно ме изкушава.





Предизвикателствa:
Addicted to Stamps Challenges: Challenge 102 - Girly but not Pink 
Artistic Inspirations: Challenge 129 - Anything Goes w/t of Spring 
Card Mania: Challenge 67 - Flowers
All Crafts Challenge -  (Apr/May) Anything But a Card
Glitter n Sparkle - W - #133 Anything But a Card
The Crazy Challenge - Floral
 The Crazy challenge - Spring

Коментари

  1. Съдейки по платното ти, явно колежката наистина е готина и цветна, Кат! :) Много ми харесаха точките и ефектният фон, който създават зад мацката!
    И ми е много любопитно до какво ще доведе другото цветно вдъхновение! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Very different love your choice of colours, thanks for sharing at Glitter n Sparkle Chris DT x

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!