Тагове с мадами.

Явно ще виждате доста честичко при мен тези безлични мацки от колекцията на Прима. Аз си ги харесвам, работя много лесно с тях и ми доставят истинско удоволствие. Вече имам и нова мацка, която се казва Миа, но ще ви я покажа по нататък. Доста са големички като размер, затова няма как да кацнат в обикновена картичка. Тук ги сложих на тагове със странни размери. Общото между двата тага е, че са правени за около 15 минути.
kakichka cards 50
С тях искам да ви поканя да се включите в новото предизвикателство при Картичкофурии - Картичкофурийско предизвикателство 256 - Картичка по рецепта, задавано от Нели от Моите нещица.
kakichka cards 49
                                                                       Кат
Предизвикателства:
Crafty Catz -  #273 - Anything Goes



Коментари

  1. Е, влюбена съм в тия твои тагстъри. Може да са бързострелно направени, но точно поради тази си скорост, уцелват право в сърцето. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Супер са свежи и сладки таговете, Кат! :)

    ОтговорИзтриване
  3. beautiful!! thank you for playing a long with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!!

    ОтговорИзтриване
  4. These are so pretty! Love the prima dolls. Great pp and fun details with the ribbon and eyelets.
    Thank you for playing along with our AG challenge at Crafty Catz this weeek. Good luck!
    Nick

    ОтговорИзтриване
  5. Fabulous tags, thank you for playing with Simply Create Too, we have a new challenge with no stamping or digis, hope you can join it too :)

    Love and hugs
    Maarit

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!