Не съм пристрастена! Не съм!

За разлика от вчерашната тъжна публикация, днешната ще е забавна. Показвам ви една страничка от арт журнала ми, която направих за новото предизвикателство на Not just card challenge. Печатът е  на Dr.Digi -http://www.doctor-digi.com/- Airfresh Fiona .
Много ме развесели. Не ми се е случвало да влизам с компютъра в тоалетната, но то е защото лаптопа ми няма батерия, а наблизо нямам контакт. Но едно време когато книгите бяха хартиени, а не електронни беше друга работа.
И все пак да си кажа- не съм пристрастена, не съм. Все още мога да изкарам две минути без копмютър.

Коментари

  1. Забавна е, да и цели право в десетката :)

    ОтговорИзтриване
  2. Въпреки че го видях преди да го публикуваш, сега го приех още по-присърце. :) Значи, Кат, мисля, че причината да не влизаме с комп в тоалетната е, че сме много бързи - 2 минути. :D Виж Бебо примерно, подобно на много мъже, без комп в тоалетната не влиза. :D Мисля, че е мъжка черта - там се изолират от нас. :D
    Супер е страничката! Много весела и идиотска в най-добрия смисъл на думата! :) <3

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна страничка !Много ме разсмя картинката!

    ОтговорИзтриване
  4. Е, много е готина и страшно ме развесели! И направо си е за мен! :))) Не влизам с компютър в тоалетната, но иначе постоянно съм онлайн :))). И не! Не съм пристрастена към всякакви крафтърски материали! ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!