Размисли за времето

Това трябваше да бъде картичка за рожден ден на колега. Но се замислих повече отколкото трябва докато я правех. За него, за часовете безкрайна работа, за дългото и самотно висене в офиса, за празната къща, която го посреща само за да му каже Лека нощ и на сутринта отново да го изпрати набегом…


Душата ми се напълни с тежки мисли и тъмни краски. Забравих веселия повод и извадих тежката артилерия – часовници и любим шаблон. Надпреварата с времето ми е ежедневие. Винаги ме натъжава, особено когато чуя сутрин от сладките устенца на дъщеря ми “Мамо, върни се да ме цункаш още веднъж,” и моята дежурна реплика “Не мога, закъснявам.. за немски, за работа… за среща….” Понякога се връщам, но поглеждайки виновно часовника и раздавайки кратки и бързи целувки. Децата не се вълнуват от времето. “Само още 3 минутки” моли дъщеря ми, а аз бързо тичам към вратата… бързам.
Нямаше как да се получи цветна картичката ми, посветена на времето. Вложих в нея всички мои чувства и емоции. Мисълта как остаряваме бавно, как децата ни растат, колко малко време имаме с тях, а и колко бързо ни минава то. Забързани в ежедневие и работа понякога забравяме да спрем и да чуем как расте тревата, как пее птичката и колко по-добре се чувстваме в безвремието на нашия дом.
kakichka cards 48-2
Не подарих картичката.
Не исках колегата да усети тъжните мисли, които му посветих. Надявам се той сам да достигне до тях и да промени нещо в живота си. А аз? Аз си обещавам всеки път да се връщам поне за още 3 минути и десетина сладки целувки.
kakichka cards 48-3
Кат
logo_kat color- podpis
Предизвикателства:
Simon Says Stamp -  Anything Goes
WordArt Wednesdays Anything Goes 
Crafty Calendar   March - Add some metal
Simply Create Too - Anything Goes
Sister Act Card Challenge -  No. 99  - Anything Goes
   

Коментари

  1. Въпреки тъмните краски, картичката ти е прекрасна!След като прочетох размислите ти за колегата и притискащото ни време ми изникна вариант с едно слънце в подходящо жълто преливащо към оранжево в нюанса на буквата "Т" от надписа TIME върху тази картичка и посланието "Във всеки от нас има слънце!Позволи на твоето да изгрява всеки ден,независимо от времето":):):).Нека и на теб да ти е слънчево,Кат!

    ОтговорИзтриване
  2. Този път си надминала себе си! Картичката е неповторима... и не само тя....Толкова емоционално си описала всичко за надпреварата с времето...толкова е вярно и толкова познато...Ще си обещая и аз да давам още три минути...!

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова истинска картичка, толкова истински усещания и емоции. В тази картичка си казала всичко, за което почти никога не ни стига времето, и което почти никога не успяваме да кажеш. Една от най- добрите ти творби, според мен.

    ОтговорИзтриване
  4. Все едно си надникнала в душата ми, Кат! <3 Много ми е мъчно и на мен понякога, когато се замисля, но ... затова пък и на мен взе да ми светва лампичката всеки път, когато кажа, че нямаме време, бързаме и подобни тъпотии :)
    А картичката е станала много красива и наситена с емоции! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Едно мислех като я видях в клюкарника, а сега ...
    Хубава картичка въпреки всичките тежки мисли. Но ти така или иначе ти явно добре се справяш и изглеждаш като онзи умен човек, за който пише Джеймс Гарднър "Жонглира умело между домашните, служебните и личните интереси, без да повтаря изтъркания стар рефрен за "баланса между работата и личния живот". И докато жонглира, по някакъв начин успява да изглежда 100% зает с това, което прави, едновременно на всички фронтове."

    ОтговорИзтриване
  6. Много ме натъжи, Кат! Затова са приятелите - да ти помогнат да видиш как бяга времето! Бъди истински приятел и я подари на колегата си! Прекрасна е! Може би точно от това има нужда! И нацелувай Марти и Ева от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Fabulous card Kat! The design is wonderful and I love the texture.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Hugs
    Mandy xx

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви за хубавите думи, момичета. Оказа се, че доста хора са видели текста, ако не картичката, и ако поне половината се замислят и поспрат за момент, ще е нещо.

    ОтговорИзтриване
  9. Много АРТ и много готино!!!!Поздравления,Кат!!!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!