Дълга история със щастлив край–посветен на Кали.

Да започна от края. Днес една от нашите Картишочки има рожден ден. Кали, винаги цветна, усмихната, готова да помогне със съвет, с уникални и запомнящи се с цветовите си комбинации картички. Да ни е жива и здрава и все така творчески настроена.
kakichka art 35-2
Та, вдъхновен от  нея и за нея е първия ми опит с един отдавна мечтан и чакан печат на Прима  - Mix media doll серия, по дизайн на Julie Nutting.
kakichka art 35-1
Но сега да разкажа историята отначалото.
Това което виждате е гръб на скицник, останал си без листи. Подмяташе се сред скрап боклучките ми отдавна, по погрешка намазан с едно гадно зелено маслена боя. Когато реших най-сетне да разчистя шкафа с дребни хартии, сърце не ми даде да изхвърля разни непотребни материали, така че ги налепих на този картон за да чакат да ми дойде музата продължение. На този етап дори се сетих да ги снимам.
IMG_0609
Както виждате – никаква красота дотук.
След което вчера ми възложиха поръчка – да направя кутия, но да е в лилаво, зелено и червено. А тези цветове хич не ми се връзват. Така че използвах картона като чернова, намазах го с малко пасти и го боядисах в лилаво. Само червеното не се сещах къде да сложа. Тук снимки вече няма, защото не приличаше на нищо и се беше запътило с бързи крачки към кошчето.
Какво го спаси ли? Две дами. Едната е Кали, за която реших, че ще трябва да направя платно по случай рождения ден, а другата е елегантната красавица от печата. Днес я получих и веднага я отпечатах в 5-6 копия за да я пробвам в различни варианти. Доста е голяма, трябва да призная – почти 20 см и съответно идеално си пасна на картона, който е А4.
От там нататък нещата се подредиха сами.
Кали е вълшебница с голямо сърце, истинска дама, която твори с лекотата на пеперуда. Странните цветови комбинации никога не са я притеснявали, така че не вярвам да се смути и сега. Цветята са задължителни, що се отнася до нея. Посланието също и подхожда поне според моите виждания. И така, непотребния странен картон стана днешния цветен поздрав.
Край на историята.
kakichka art 35
Поздрави от мен,
Кат

Предизвикателства:
Simon Says Stamp -  Anything Goes
 

Коментари

  1. Ами Кат, ... да кажа, че за пореден път съм удивена от крайния резултат ще е малко в случая! Все повече ми харесва този стил, където от нищо става не просто нещо, а уникално нещо! Мацката е страхотна! Ще взема да пробвам и аз ;)...

    ОтговорИзтриване
  2. Олеле Кат, страхотна муза съм била,щом се е получило толкова добре. Цветовете са си супер, а и посланието е прекрасно.Много ти благодаря и за хубавите думички! Голяма прегръдка от мен.

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful use of Mixed Media! Gorgeous! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!