Пиле за приятел.И страничка от журнал номер 2.

Той ги хареса през зимата. Обещах да му направя такова. Не го излъгах, но се наложи доста да ме почака. Докато излязат пролетните пилци. От толкова чакане космите му станаха зелени и целия се изприщи. Но пък сега е щастлив.
kakichka cards 33
И като съм почнала с детинските изпълнения, нека ви покажа и детинската първа страничка в журнала ми. Не е за пред професионалисти, но 3,5 годишната Ева я оцени по достойнство:


Толкова от мен в тази дъждовна късна вечер.
Кат

Предизвикателства:
Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog  -Things That Fly!
SimonSaysStamp Monday challenge (B is for...birdie)

Коментари

  1. Изприщеното накокошинено пиле е страхотно, Кат! :D Но се отбих да пиша за журнала - МНОГО ми харесва твоята първа страничка. :) Интимна, искрена, изпълнена прекрасно. <3 Надписът е страхотен! Толкова много слоеве, детайли и техники по изработката, че ще трябва да се върна да доразгледам, със зуум, защото само една снимка в далечен общ план ти се е откъснала от сърцето. :D Чакам с нетърпение и другите, а най-вече чакам да ги видя и пипна на живо. <3

    ОтговорИзтриване
  2. What a fun card, Kat! Love your creativity! Thanks for sharing your card with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    ОтговорИзтриване
  3. Хехе, Кат, това твое пиле така ме развесели! Супер готино е!:)
    Ева е талант! Браво на нея! Много, много ми харесва 1-та ти страничка. Споделям мнението на Джиджи-интимна и искрена.

    ОтговорИзтриване
  4. What a wonderful creation! I really love how it is so bright and whimsical. You did an amazing job on the background with all those incredible layers of color and patterns. Great use of polka dots and I love the vibrant look. Thank you so much for sharing your piece of art with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!