Картичкофурийско предизвикателство 253 - Пачуърк

С днешните две картички искам да ви поканя да участвате в поредното картичкофурийско предизвикателство: Картичкофурийско предизвикателство 253 - "Пачуърк".
Идеята на Силвия, или просто Sis, както тя самата се нарича е да ни подтикне да извадим всички онези дребни и непотребни хартийки, които всеки от нас къта в някоя кутия, защото “ му е жал да ги изхвърли” и да ги използваме за нещо полезно.
Аз често юркам децата да ми лепят подобни ситнежи на бял лист за да мога да ги използвам после  в подобни проекти. Лошото е, че те хич не проявяват чувство за симетрия, цветови комбинации и тн. Просто гледат да свършат работата и беж да ги няма. Затова тук сама избрах дребосъците, които да комбинирам.
 kakichka cards 34
В другата картичка избрах по-нетрадиционен подход и я намацах с бои и ситни печати. След което с маркер надрасках нещо като шевове.
kakichka cards 35
Тя стана много нежна и слънчева, затова ще я покажа при нашите Вълшебници.
А сега лека и усмихната седмица от мен. И не забравяйте да надниквате в Картишока, където съм ви разказала дълга приказка за добрия чичо Стенсил и леля Маска.
Кат.
Предизвикателства:
Хартиени вълшебства  №15 Пастелно

Коментари

  1. Благодаря ти, Кат за прекрасните вдъхновение, по зададената от мен тема. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!