Балерина и homemade черно гессо.

Аз съм последната от балерини офис-производство Коледа 2014. Направиха много от нас – до една изрязани от втора употреба офис хартия, 80 грама, с много букви и цифри отгоре и. Висяхме целия декемеври над някакви клети счетоводители, докато накрая през януари не им писна от нас и ни хвърлиха в кошчето. Оцеляхме две – аз и онази от ъгъла. Нея я беше срам от мен, затова се скри надълбоко под черното. Аз пък съм щастлива, че мога да продължавам да танцувам от страничките на арт-журнала. Защото това е моят девиз – Не пропускай шанса си да потанцуваш!
kakichka art  8
Страничката, която приюти балерината трябваше да е по-контрастна. Реших да бъде черна. Нямах черен грунд, нито хартии, нито достатъчно черна боя. Взех радикални мерки – отидох до железарията и аптеката.
Рецептата е същата като на белия грунд:
50:50 бяло PVA лепило, тип ученическо: черна акрилна боя
бебешка пудра за да го докарате на гъстота колкото боза, че даже и малко по-гъстичко.
black gesso2
Става си прекрасна основа за арт-журнали  - плътна, покривна, леко лъскава, носи на бои и мастила  - аз пробвах бяло мастило и печати, както и спрей (домашно производство)  и емосинг пудра в леко розово. Пробвах си и perfekt pearls – и те в преливащи розови нюанси.
Надписът е ръчно и грозно написан с металик химикалки от Лидл – страхотни са, наистина пишат върху всичко. Дантелката и тюла са за разкош.
kakichka art 8-1
Ето и една снимка на Балерините  в действие, за тези, които не са разбрали горната история:
118832168_R__3_
Ако си падате по мацаниците – чувствайте се добре дошли в нашата фейсбук група на тема Mix Media – Картишоци.
Неделен поздрав от мен,
Кат logo_kat color- podpis

Коментари