понеделник, 6 октомври 2014 г.

Дневникът: ден пети. Нищо работа, много снимки.

И днес цялото ми крафтърстване ( знам, че няма такава дума, но виж колко хубаво звучи) се състои в ровене и зяпане из чужди блогове за картички – правя го от 21:00 нататък и  още не ми е е омръзнало. Добре че домашните спят спокойни сънища, а мама ми донесе храна и вода преди да си легне – няма да има нужда да ставам от фотьойла още няколко часа поне.

Ако не съм споделила досега -  в Плевен съм и то без торба материали. Не че не бях приготвила едно кашонче, но мъж ми тактично “го забрави” в събота преди да тръгнем. Подозирам, че не му допадна репликата ми, че в колата ще си щракам цветенца с пънчовете, да си имам готови. Много харесвам ръчно правените цветя, но напоследък грам не ми остава време да поспра и да си направя стотина такива. А на момента като ми дотрябват грабвам готови за по-бързо и понякога съжалявам..хартиена торта

Материали може и да не донесох, но пък донесох в Плевен торта номер 2. Състои се също така от кръгли картонени кутии за декупаж. Този път боядисах само капаците в бяло и украсих с цветни точки. На основата сложих само ред цветенца от шаблон. Розичките и листата си изрязах от филц и залепих здраво в центъра на тортата.
торта от хартия
хартиена торта за Ева
С това приключихме с рождените дни засега. Следващият е след 10 дни, на мама.
Идва ред на колажа, който ви показах преди няколко дни и обещах да изменя. Това е новата му визия: двама красиви влюбени, скрити под чадърче. (StampingBella e`печатът).
192
Тези двамата си бяха оцветени в жълто, само кафявото дистрес мастило се яви допълнително. Явно ги вали дъжд в кална София, та затова такива са потоците вода около тях. НО все пак колажа ми харесва и в този му вид и мисля това да му е последната промяна засега.
И за финала, специално за една читателка, която въпреки, че не е от крафт средите има търпението да ме изчита редовно, че даже и да ми пише мили коментари: Надето!
Наде, тази картичка е за теб:
Снимките са лоши за да не може да се види колко зле са оцветени  (но пък с акварелните моливи, Джиджи).194-1194-2
Предстоящо:
Пазар в плевенската Идея-хоби (защото си я обичам, не защото ми трябва нещо конкретно). И търсене в Pinterest на уроци и материали за вдъхновение по темата Арт-журнал, странички в розово. Поводът е тази много специална публикация на Софи, която ме накара много да се замисля и да съм благодарна за всичко, което имам. Включете се и вие в играта за малката Алекс, а аз ще се постарая да ви вдъхновя по темата тези дни в Картишока.

 
Предизвикателства/Challenges
Simon Says Stamp Monday - finishing touches
Creative Corner Challenges - Anything but a card

 
 





6 коментара:

  1. wonderful projects! Thanks for joining along with the Simon Says Stamp Monday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  2. Мен ако питаш - колажа с Флюбените се е получил по- добре в тази комбинация отколкото с булката.

    П.С. не съм те забравила и тия дни пускам пратката :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Катеееее, (една голяма виртуална прегръдка си представи тук)!!! Много ти благодаря! Страхотна картичка с точния текст. След като я видях снощи, се зарових да чета някакви статийки на тема позитивна нагласа и си легнах усмихната :)
    Сега тази картичка е още една причина да си организираме среща. Целувкиииии

    ОтговорИзтриване
  4. What a wonderfull project... Thanks for joining us at the creative corner challenge blog!! Greets Esther

    ОтговорИзтриване
  5. WOW...Amazing creations....Thank you for joining us at Altered Eclectics... Hugs May x x

    ОтговорИзтриване
  6. Cute cake project. Thank you for sharing with us at Altered Eclectics Challenge.

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...