Дневникът: ден пети. Нищо работа, много снимки.

И днес цялото ми крафтърстване ( знам, че няма такава дума, но виж колко хубаво звучи) се състои в ровене и зяпане из чужди блогове за картички – правя го от 21:00 нататък и  още не ми е е омръзнало. Добре че домашните спят спокойни сънища, а мама ми донесе храна и вода преди да си легне – няма да има нужда да ставам от фотьойла още няколко часа поне.

Ако не съм споделила досега -  в Плевен съм и то без торба материали. Не че не бях приготвила едно кашонче, но мъж ми тактично “го забрави” в събота преди да тръгнем. Подозирам, че не му допадна репликата ми, че в колата ще си щракам цветенца с пънчовете, да си имам готови. Много харесвам ръчно правените цветя, но напоследък грам не ми остава време да поспра и да си направя стотина такива. А на момента като ми дотрябват грабвам готови за по-бързо и понякога съжалявам..хартиена торта

Материали може и да не донесох, но пък донесох в Плевен торта номер 2. Състои се също така от кръгли картонени кутии за декупаж. Този път боядисах само капаците в бяло и украсих с цветни точки. На основата сложих само ред цветенца от шаблон. Розичките и листата си изрязах от филц и залепих здраво в центъра на тортата.
торта от хартия
хартиена торта за Ева
С това приключихме с рождените дни засега. Следващият е след 10 дни, на мама.
Идва ред на колажа, който ви показах преди няколко дни и обещах да изменя. Това е новата му визия: двама красиви влюбени, скрити под чадърче. (StampingBella e`печатът).
192
Тези двамата си бяха оцветени в жълто, само кафявото дистрес мастило се яви допълнително. Явно ги вали дъжд в кална София, та затова такива са потоците вода около тях. НО все пак колажа ми харесва и в този му вид и мисля това да му е последната промяна засега.
И за финала, специално за една читателка, която въпреки, че не е от крафт средите има търпението да ме изчита редовно, че даже и да ми пише мили коментари: Надето!
Наде, тази картичка е за теб:
Снимките са лоши за да не може да се види колко зле са оцветени  (но пък с акварелните моливи, Джиджи).194-1194-2
Предстоящо:
Пазар в плевенската Идея-хоби (защото си я обичам, не защото ми трябва нещо конкретно). И търсене в Pinterest на уроци и материали за вдъхновение по темата Арт-журнал, странички в розово. Поводът е тази много специална публикация на Софи, която ме накара много да се замисля и да съм благодарна за всичко, което имам. Включете се и вие в играта за малката Алекс, а аз ще се постарая да ви вдъхновя по темата тези дни в Картишока.

 
Предизвикателства/Challenges
Simon Says Stamp Monday - finishing touches
Creative Corner Challenges - Anything but a card

 
 





Коментари

  1. wonderful projects! Thanks for joining along with the Simon Says Stamp Monday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  2. Мен ако питаш - колажа с Флюбените се е получил по- добре в тази комбинация отколкото с булката.

    П.С. не съм те забравила и тия дни пускам пратката :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Катеееее, (една голяма виртуална прегръдка си представи тук)!!! Много ти благодаря! Страхотна картичка с точния текст. След като я видях снощи, се зарових да чета някакви статийки на тема позитивна нагласа и си легнах усмихната :)
    Сега тази картичка е още една причина да си организираме среща. Целувкиииии

    ОтговорИзтриване
  4. What a wonderfull project... Thanks for joining us at the creative corner challenge blog!! Greets Esther

    ОтговорИзтриване
  5. WOW...Amazing creations....Thank you for joining us at Altered Eclectics... Hugs May x x

    ОтговорИзтриване
  6. Cute cake project. Thank you for sharing with us at Altered Eclectics Challenge.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!