Това горещо време..

156
Толкова ми  е топло, че превключих на пълна автоматика. Местя там ръце и крака, а мозъка ми – сварена супа от дреболийки. Кой ме би по главата да излизам отпуска в най-голямата жега? Друго си е в офиса на климатика, навличаме жилетките с дълъг ръкав, че като задуха оня ти ми вятър и човек се пренася на полюса. Днес толкова ми домъчня за хладинката, че се замъкнах даже за половин ден на работа. Втората половина я прекарах в Джъмбо – там бяха малко по-толерантни към два броя вилнеещи деца без умора.
Картички обаче правя. Само пистолета избягвам да включвам, че съвсем ме довършва топлината от него. Тук ви показвам една типично момчешка ( за момчета докъм 69 години да кажем) картичка с робот. Печатът е на Beccy, а другото – мое решение и избор.

Предизвикателства/Challenges:

Коментари

  1. Хахахаха подходяща за мо чета между 0 и 80г. ;) Супер е, Кат! И комплактът печати е много сладък!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джиджи, момчетата и тяхните играчки е вечна тема, то си е ясно. И на мен ми допаднаха печатите, а надписите са особено закачливи.

      Изтриване
  2. Cute.. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Through the Craft Room Door.

    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    ОтговорИзтриване
  3. Thanks for sharing your great card with us at Penny's this week.
    Cheers Nicole

    ОтговорИзтриване
  4. Thanks for joining us this week at Pennys Paper Crafty Challenge.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!