Щъркели и Парижка любов

Навън е пролет. Вчера сутринта цели 7 щъркела ме чакаха на завоя в Равно поле. Радвах и се като малко дете - сякаш миризмата на цъфнали дървета и красотата им не стигат за да обявя официално началото на пролетта. Но след като и ТЕ, важните господа с големи човки са вече наоколо, значи няма шега - изгонихме баба Зима. То не че беше кой знае колко тежка и снежна, но друго си  да хвърлиш балкона и да обуеш балетните пантофки....става ти по-леко и на краката и на душата. 
Споделяйки тези свои поетични мисли в 8:30 сутринта в офиса, срещам само неразбиращи погледи. Какво пък чак толкова е станало - някакви си птици кълват червеи в полето. Даже шефката ми започна да  обяснява, че там където живеела тя, в Горубляне, на улицата си имали щъркелово гнездо и било толкоооова досадно с тия щъркели - цапали улицата, тракали с човки. Напомни ми за прочетен отдавна разказ и детското усещане, че щъркеловото гнездо е нещо свещено. 
И след такъв увод, предполагам, че очаквате да видите моята пролетна картичка с кацнало гнездо на нея. Само че грешите - картичката ми хич не е пролетна, по-скоро скучна в избраните черно-бяло и жълто - за акцент,  цветове. Посветена е на Париж - помолиха ме за римейк на стари мои картички на парижка тема и се родиха цели две. Днес ви представям първата, която ми е по-на сърце.
 Сигурно защото централен елемент в  нея в едно сърце, нескопосното начертано и изрязано от мен около празника на влюбените с някакви неясни идеи за него. Тогава не му намерих място, но сега се големее баш в центъра. Украсих го с черна дантела, която имам отдавна, но ползвам рядко, защото ми напомня на жалейки и лоши неща, добавих малко жълтичка дантела за да скрие кривите очертания на сърцето, една верижка от гердан, метално цвете изрязано от кенчето вчерашна бира и малко надписи, хартисали от другия парижки проект. Стрелката е от алуминиево фолио, също хартисало от някъде.... с две думи, сбирщина от дребни и непотребни елементи, поради което автоматично я включвам при Софии и Фуриите тази седмица.

А щъркелите ще дебна да снимам и да ви ги покажа - в тяхна чест ще направя и някоя по-пролетна картичка, обещавам!
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Чудесна е! Много ми харесва. Жълтото я освежава и си изглежда пролетна, поне за мен. Ах, този Париж! Какви красоти вдъхновява :) Аз още не съм видяла щъркел, може да намина към Равно поле към края на месеца, ако още не съм се отбелязала, че да мога да си сваля мартеницата :)

    ОтговорИзтриване
  2. Получила се е страхотна картичка.

    ОтговорИзтриване
  3. Може би най-любимата ми твоя картичка в последните месеци. :) Прелестна, Кат! Идея, изпълнение, скеч, елементи... как пък всичко сбирщайн пък си е намерило точното място. За черната дантела съм абсолютно на твоето мнение и затова дори нямам купена, но с това творение определено ме убеди да си купя и да направя някой и друг експеримент. :) <3 Браво, Кат! Много поздрави на щъркелите от мен! :P

    ОтговорИзтриване
  4. The image of the Eiffel tower and other French images make such a background for the beautiful yellow heart and lace. Thank you for joining us this week at Word Art Wednesday. Blessings, Carole

    ОтговорИзтриване
  5. This is truly gorgeous...Love the black and white background with yellow heart. Sure made it pop! Love it! We are so blessed with your wonderful project and hope you join us again in this week's Challenge at Word Art Wednesday. I want to share this verse with you in Luke 1:37 which says, "For no word from God will ever fail." God bless, always!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми харесва! Страшно стилна и оригинална - с всички тези елементи по нея напомня за разкоша на Париж! =)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!