Честит Осми март, Кифли!

Една картичка с любимите ми баби, в любимото ми розово с дантелки за една още по-любима приятелка. 

С нея искам да ви пожелая честит осми март и да ви споделя в кратце важните за мен неща, които си пожелавам и за вас
1. аз и всички от семейството ми да сме здрави, особено децата
.2. да имаме достатъчно средства за да живеем нормално (важно е, защото иначе нещата загрубяват)
3. да съм заобиколена от добри приятели!! много, много важно за доброто ми душевно състояние. 
Ако са изпълнени горните три, то тогава имам сили и желание да мисля за творене, изкуство, забавления, купони и какво ли още не. 
Честит празник мили ми кифли, и ви пожелавам винаги да са изпълнени горните три, за да може да творите на воля!
 
Предизвикателства/Challenges:   
Sister Act Card Challenge - No. 47 - Anything Goes 
Make it Monday 181
Glitter n sparkle 74: add a sentiment
Artistic inspirations 81: sparkles/anything goes 
 Crafty Girls Challenge - Anything Goes

Коментари

  1. Изказано и написано истински - на розов фон. Никога да не ги сваляш тези твой прекрасни розови очила. Благодаря от сърце :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Кати!И аз искрено се надявам и трите да се сбъднат.Много точно и правилно си го написала.Ииииииии ако може от време на време да ми услужваш с розовите си очила- ще те обичам още повече :))))Гууууушшшшшшшшшш

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диди, имаш ги - поне по веднъж на седмица :)

      Изтриване
  3. Кати страхотна е тази картичка :) Много добре си описала трите правила :) Пожелавам ти да ти се сбъдват постоянно. Ама тия баби са много яки. Може ли да ми кажеш на кой са, имам една такава приятелка и много искам да и направя картичка с тези баби :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, дървен печат са на Арт имрешънс:
      Art Impressions Golden Oldies - SHOPPERS Rubber Stamp
      Ако се видим някъде по срещи, ще ти напечатам. Аз също много ги харесвам.

      Изтриване
  4. Тези бабки са СТРАШНИ! Дано се видим на някоя среща преди да достигнем тяхната възраст...хихи...

    ОтговорИзтриване
  5. Beautiful card :)

    Thanks for joining us at Sister Act Card challenge this week.

    -Angeline DT

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!