Коя си ти?

Много приятно зададено предизвикателство с молба за отговор в картинка. Аз не мога да оцветявам красивите девойки от печатите, по които залитат всички напоследък, но отговора ми се крие в една невероятна илюстрация на талантлив китайски художник - Аrtist Aiursy Ycool (呀呀), China.

Тази девойка лежеше на работната ми маса от няколко седмици - грабна ме от мига, в който я видях. Тя олицетворява мен - малкото момиченце, което живее вътре в мен и е вечно вперило поглед нанякъде - към нещо ново и интересно. Момиченцето, което е на прага на порастването, хоп и да прескочи в света на възрастните - хем му се иска да върви напред, хем знае, че нещата няма да изглеждат по същия начин там. Ще трябва да престане да вярва в чудеса, ще види че има и лоши хора и неща, ще се наложи да се откаже от част от мечтите си....Но пък ще накара част от тях да се сбъднат... може би. Аз все още съм това момиченце :) пред приятелите, пред любимия човек и най-вече, когато съм с децата си. 
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Кат, що си ми обърнала гръб? :) <3

    ОтговорИзтриване
  2. Илюстрацията е много приятна и по източно загадъчна. Много ми допада и цветовото съчетание. Какво добро начало на предизвикателството ни!

    ОтговорИзтриване
  3. Кат, твоя си е. Да. Ти. Непринудено, незасукано, истинско и леко изказано. Това, което мога да ти пожелая е - нека погледът ти винаги да е вперен в нещо ново, красиво и различно, а когато го достигнеш, хоризонтът отново да бъде твой :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Изображението наистина е много красиво, но аз те поздравявам и за фона около момичето, който си е лично твой - страхотен е! Той усилва въздействието.
    / Просто сравних твоята картичка с оригинала на белия фон./
    Великолепен дизайн!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!