неделя, 22 декември 2013 г.

От чувалчето на дядо ти Коледа.

Наминавам да ви покажа две нещица. 
Поредната картичка от любимата ми салфетка, която направих за Ем, нашата любезна домакиня на днешната приятна картичкофурийска среща.
 
И второто - ето какво достави в нашата къща пощенския дядо Коледа:
специална картичка от Наталия за моя син Марти, елхичка за Ева, картикофурийския календар и цял куп АТС-тки от Деси. Децата толкова много им се радваха, че Ева дори спа с елхичката и АТС-то на Мира. Благодаря на всички от сърце за красивите творения, с които зарадваха мен и семейството ми.


Предизвикателства/Challenges:  
Challenges4everybody - anything goes
Word Art Wednesday -  anything goes w/sentiment  


2 коментара:

  1. Beautiful end results form a napkin. Thank you for joining us today at Word Art Wednesday with your fabulous art.
    Advent Blessings of Hope, Peace and Joy,
    Carole Robb Bisson

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна Коледна радост. И аз в петък се радвях като Ева на моето пакетче. И календар си имам, и 9 АТС-ки и вече 5 тага! Весела Коледа! И благодаря за нашите подаръчета, страхотни са.

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...