четвъртък, 26 декември 2013 г.

Декемврийски, при това непоказвани.

Да не си помислите, че съм мързелувала през декември. Просто не успявах текущо да ви показвам направените проекти, било то защото трябваше да ги пазя в тайна докато ги подаря или просто защото не смогвах с качването на снимките. Днес обаче наистина мързелувам в нас, пийвам си винце и се радвам на малко повече свободно време, затова събрах в една публикация тези непоказвани декемврийски проекти.


Тази картичка в комлект със станалия вече почти задължителен книгоразделител отиде за рождения ден ( 49 г.) на една майка на колежката ми. С пожелание от мен да доживее до 200 :) а от дъшеря и да раздава на внуците по 200 евро :)

Гърба на разделителя е оцветен с мраморни боички - ставаме все по-добри  с тях.

Vintage Stamping Cold and frosty Christmas colours  
Тази елха отиде при шефката ми. До последно не бях сигурна заслужава ли коледна картичка, но реших да съм добричка.

Бебешката картичка е предназначена за моята малка племенничка Маги от баба и (моята майка) и е по случай първия месец на дребосъчката.

Коледната картичка за лелята в градината на Марти. 

Една проекто-покана  за сватба, която беше просто повод да се изфукам с един от най-любимите си нови печати. Ще я покажа при мацките от новия БГ сайт за предизвикателства - Хартиени вълшебства, където темата е "Едно ново начало". А какво по-добро начало от раждането на едно ново семейство.

Поредната коледна картичка, в съчетание с тефтер, химикалка и разделител за госпожата на Марти в детската градина - страшно свежа и готина дама, за която винаги правя  с удоволствие подаръци с повод или без повод.
 
 


На финала - коледна картичка за съседка и още една за свекърва ми - със сгушени под снега къщички, които разбира се отиват при Фуриите, където тази седмица ни предизвикват да направим  зимни картички на тема ”Къщички в снега се гушат и коминчетата пушат” .
 
Card Mania - Winter Wonderland ( моите коледни къщички)



6 коментара:

  1. Неуморна си! :) Прекрасни неща си изработила! Значи все пак остава време за картички, дори и когато се върнахме и към работата си! Винаги е удоволствие да се отбия при теб! Благодаря ти за прекрасното ново начало, с което ни гостуваш в Хартиени Вълшебства!

    ОтговорИзтриване
  2. Хич даже не съм се и съмнявала, че може да мързелуваш, не и ти. Истинско великолепие ни показваш, а тези къщички... страхотни. Благодаря ти и за това включване в предизвикателството на Card Mania.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са! Както ти казах и на срещата, искрено ти се възхищавам на всичко което правиш. Имаш уникален стил и излъчване. Благодаря ти, че се включи в нашето първо предизвикателство в Хартиени вълшебства. Весели празници :)

    ОтговорИзтриване
  4. A great collection of artwork, thanks so much for joining in at FlonzCraft Vintage Stamping Challenges.

    B x

    ОтговорИзтриване
  5. И аз няма да пропусна да спомена колко се възхищавам на умението ти всеки път да експериментираш. Продължавай в същия дух занапред, защото проектите ти са радост за очите ни и специално аз научавам всеки път по нещичко ново, надниквайки в блоговете ти. Картичката с танцуващата двойка е много красива, нежна и чувствена като танца. Благодаря ти, че я включи в предизвикателството ни при Хартиени Вълшебства!

    ОтговорИзтриване
  6. Such beautiful cards! And each of them so different to the others.
    Thank you for joining us at Vintage Stamping Challenges
    Dot x

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...