вторник, 17 декември 2013 г.

Лилави къщички в снега се гушат.


Тези лилави къщички грабнаха погледа ми сред пълна кутия със салфетки. Бях сигурна, че ще направя поне една коледна картичка с тях (всъщност станаха цели 3) защото цветовете са толкова свежи и весели, а къщичките така закачливо сгушени в снега. Днес ви показвам първата картичка, която вече лети в посока Англия за да зарадва една млада дама. Украсих я освен със салфетка, с малко дантела, снежинки, панделка и любимите ми остатъци от кашони, за които ви разказвах в Картишока
Направих и разделител - определено са на мода тази година в нашето семейство. Надявам се да усмихне получателката си.
 
 
 


Предизвикателства/Challenges:  

8 коментара:

  1. Тази салфетка е чудесна, и аз много я харесвам. А книгоразделителчето е много симпатично, особено надписът:-). Аз вечер чета книжка, за да заспя :-) и ми трябва разделител. На Дидо също, защото редовно четем една и съща книга:-). Ако се чудиш какво да ни подариш за Коледа...:-)

    ОтговорИзтриване
  2. Thank you for linking up at Paper Playtime! This challenge blog is moving to Pause Dream Enjoy beginning Tues, Jan 7. Please bookmark the site and come link up in January!
    Linky Parties hosted at Pause Dream Enjoy
    Pause Dream Enjoy Facebook Fan Page
    :) Janis

    ОтговорИзтриване
  3. very creative card. thank you for playing at parade your crafts :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ха-ха - браво на теб!
    От заглавието та до самия край!
    Вълшебница си ти!
    "Лилави къщички се гушат" - а коминчетата пушат - продължих на ум!
    А това "Снощи заспа тук" - направо ме разби!
    Прекрасни творения!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятни идейни творения,както винаги!Книгоразделителят обра точките,благодаря ти за свежото участие и тази седмица в Кард Мания,желая ти успех и те очаквам отново с нова идея!С поздрав:Ива

    ОтговорИзтриване
  6. lovely tag! Thank you so much for joining our challenge at Allsorts and good luck!

    ОтговорИзтриване
  7. Such a pretty tag! Thanks for playing along with us at Eureka Stamps this week. Merry Christmas and Happy New Year!!
    Blessings,
    Zella

    ОтговорИзтриване
  8. So cute, such a creative project .Thanks for joining our challenge at Parade Your Crafts - Crystal Lopez - DT

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...