понеделник, 7 октомври 2013 г.

С колата към звездите.

 

Мъжките картички напоследък ми се отдават с лекота - чак да не повярва човек. Слагаш там мрачни цветове, коли, тук там жени и някоя и друга точки и готово, картичката е завършена.В тази тук, точките са единственото за което си струва да говорим - те са направени с домашно забърканата ми паста - здрава като цимент. Ще поработя още малко по формулата и преди да ви споделя окончателните пропорции.
А сега ви желая лека и усмихната седмица!  


Предизвикателства/Challenges:  
Glitter N Sparkle Challenge - Monochromatic
Eureka Stamps #60 - Anything Goes

7 коментара:

  1. "мрачни цветове, коли, тук там жени" - синтезирано, ясно и изчерпателно. Направо ме разби, а картичката ти наистина е хубава, с ретро излъчване и фон тип вестник - много сполучливо съчетание.

    ОтговорИзтриване
  2. Кат, на теб може да ти се струва лесно, но аз съм правила точно 2 мъжки картички (като изключим сладникавите валентинки за Бебо) и за мен са най-трудните на света! :-/ Рецептата и аз я знам, ама да я направя да изглежда добре и като аранжировка... пф!Хич.
    Справила си се суууупер! Айде споделяй пастата най-накрая, че дойде Коледа вече и ми трябва! :P Заредила съм се тука с С200 и бебешка пудра и чакам на полусъединител. :D <3

    ОтговорИзтриване
  3. Love the text background, Kakichka! Thanks for joining us a the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  4. What a great card.

    Thanks for joining us at Eureka Stamps this week.

    ОтговорИзтриване
  5. Great vintage card. Love the faded stamp on the text background. Thank you for joining Glitter n Sparkle monochrome challenge.
    Olga DT GlitternSparkle

    ОтговорИзтриване
  6. Your card is lovely - I like the vintage feel. Thank your for joining our monochrome challenge at Glitter n Sparkle. Best wishes in the draw.

    KT Fit Kitty, DT Glitter n Sparkle

    ОтговорИзтриване
  7. Love your card! Thanks for joining us at Eureka Stamps this week!
    Blessings,
    Zella

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...