Сред цветята на Париж


 

Когато прочетох за пръв път рецептата на Златина в новото предизвикателство на Картичкофурите, реших че няма да се справя с нея. Рецептата е: поне една дизайнерска хартия с флорални мотиви+две различни панделки+цветя по вкус(поне едно от тях да е ръчно изработено)+нещо в лилаво. Много условия и много ограничения - при моя хаотичен стил на работа трудно мога да ги спазя всичките, а и напоследък съм яхнала яко винтидж вълната, така че правя предимно "измити картички" както се изразява съседката ми по бюро в работата. Обаче! Това е силата на доброто предизвикателство - не те оставя на мира докато не го пребориш. Така стана и в този случай. Попаднах на чудесната парижка картинка с лилави цветя и това ме наведе на мисълта, че все пак мога да изтълкувам рецептата малко по иначе. Отдавна искам да опитам комбинацията лилаво - жълто, затова едни жълти парцалчета сатен се мотат на работната ми маса. Речено сторено - жълто цветенце направено от мен. Разтърсих се в запасите ми с дигитални хартии за някоя в лилаво със ситни цветенца и тази ми се стори чудесна. Добавих хартиени панделки в жълто и лилаво и мислех с това да приключа.В последния момент ми хрумна да направя още две лилави цветенца с разни остатъци от хартия за да завърша окончателно картичката. И това е - както я виждате. Златина ще реши дали съм спазила рецептата или не.  




Предизвикателства/Challenges:  
Аrtistic inspiration - Anything goes
StampARTic - Everything goes

Коментари

  1. Перфектно спазена рецепта! Ей, Кат, пък как ми липсваха цветята ти от плат... Преди хиляда години, когато започнах да те следя още от бг-мамма, ме впечатлиха именно тези цветя! :))) Е, и изказът ти... :) <3 Разкошен Париж, детенце! Гледай скоро да не те пуска "измитата" вЪлна. :D <3

    ОтговорИзтриване
  2. Кат, нали знаеш че съм много критична :-)
    За тази картичка като изключим правоъгълника със само 2 прави ъгъла мога да кажа само хубави неща - и като спазване на рецептата и като елементи и като композиция!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тече, от твоите уста това е страхотен комлимент :) Благодаря ти.

      Изтриване
  3. Thank you for your contribution over at StampARTic. Good luck! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Thank you for joining us at the Stamartic challenge "Anything Goes!
    A lovely card.

    ОтговорИзтриване
  5. Златина Ташева:
    Привет, Кат, радвам се, че се включи в предизвикателството на Картичкофурии, чиято тема тази седмица задавах аз. Искам да ти кажа, че изключително много ми харесва твоята "парижка картинка"! Комбинацията жълто - лилаво също ти се е получила добре

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!