Зима насред лято.

 

Навън е лято. Циганско му викат хората  - такова едно откраднато, никак не навременно, но затова пък още по-ценно и наситено с емоции. Топлото слънце прави есенните цветове още по-вдъхновяващи, красиви и пъстри, усмивките на хората не слизат от лицата им, сладоледа е разрешен, последните вкусни царевички се ръфат на крак заедно с последната глътка биричка. Игри, смях, разходки, добри приятели - ето така премина този уикенд. Мисля ме разбирате напълно, защото сте изпитали същото. Само че що за картичка избрах да илюстрирам тези си думи? Не изглежда нито лятна, още по-малко пък есенна. Направо си е зимна картинката с тия къщички потънали в сняг и проблясващи на фона на лунната светлина. Виновницата за нея е Диди /didSteFhandmade/, много сладка и приятна мацка, която задава таз седмичното предизвикателство при Фуриите. Мислех си че няма шанс да направя коледна картичка преди да падне първия сняг, но ето на - тя ме амбицира, а пък поредния печат на Майкъл Повел само направи нещата по-лесни. Така че :) важното е хубави емоции да има пък, пък летни, есенни или снежни - няма никакво значение.


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Наистина много приятни почивни дни и разкошно време! И наистина ме удивляваш с тези картички! :)

    ОтговорИзтриване
  2. This is SO beautiful! I just love all of the colors! Great job! Thank you so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за милите думи Кати.Ти си една магьосница, която винаги те омайва с нещо приятно и въодушевяващо.Възхищавам се на стилът ти -толкова различен и уникален, забавен и опияняващ.Благодаря ти ,че се включи в предизвикателството ми, и допринесе за още един щастлив миг от живота ми.Картичката е чудесна напомня ми на една любима моя песничка- "Къщички в снега се гушат а ктоминчетата пушат, сякаш баба е заплела пухкава каделя..зън зън...."..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!