Едно здравей!

 
След като тези дни казах едно Сбогом, сега е време да кажа Здравей на  Bejko, която се присъедини към малкия ни екип щури Картишоци. В чест на нейната първа статия, посветена на Копиците (Copic маркери) избрах да ви покажа оцветена с тях картичка. Красивата девойка, гушнала сладко коте  е подарък за сина ми от шМИ (направо оцветена, да не се тормози човека). Двамата с него се заловихме да я направим на картичка за поредната градинска девойка.... с тия хубави подаръци, които правим сме много желани гости на всички рождени дни... Той пожела да е в розово като за момиченце (как мразя тези клишета, казвала ли съм ви?), а аз реших да го комбинирам с любимото зелено, малко цветя и дантелки. То самата картинка е толкова прелестно оцветена, че не търпи много украси по себе си... 
Сега ви напускам, че моето слънчево момиче е малко болничко и се е сгушило в ръцете на мама, но за финал ще ви подаря една УСМИВКА
 
Една усмивка и цъфнаха бадемите веднага,
засмукаха пчелите розов цвят.
Една усмивка само -
и вече друг е тоя свят.
Една усмивка -
и до болка синьо е небето,
гушат се една във друга планините
и въздухът е опиянен.
Една усмивка -
и не ми трябва нищо друго;
една усмивка стигна,
за да е цялата вселена в мен.
Дора Габе
 


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари